В Южную Корею прибыл с визитом крейсер «Варяг»

Два корабля Тихоокеанского флота (ТОФ) России во вторник прибыли с дружественным визитом в порт Пусан Республики Корея, сообщают южнокорейские СМИ.

«В порт прибыли гвардейский ракетный крейсер „Варяг“ и танкер „Печенга“. Два российских корабля пробудут в Пусане четыре дня. В рамках визита члены экипажей встретятся со своими южнокорейскими коллегами», — говорится в сообщении.

Как сообщалось, флагманский корабль ТОФ, гвардейский ракетный крейсер «Варяг» 1 апреля вышел из Владивостока в дальний океанский поход.

Поход «Варяга» проходит в соответствии с планом международного военного сотрудничества Вооруженных сил РФ и продлится более двух месяцев. В ходе дальнего океанского плавания корабль совершит семь неофициальных визитов и деловых заходов в порты иностранных государств.

17:05, 11.04.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Южную Корею прибыл с визитом крейсер «Варяг»

i thought about this 31.12.2019, 00:30

I just want to mention I'm very new to blogging and site-building and absolutely liked your website. More than likely I’m planning to bookmark your site . You actually come with wonderful stories. Many thanks for revealing your website.

Arron Comp 15.01.2020, 23:31

I need to to thank you for this very good read!! I certainly enjoyed every bit of it. I have you saved as a favorite to check out new stuff you post…

click reference 18.01.2020, 00:09

I simply want to mention I am just very new to blogging and site-building and honestly savored your web page. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely have perfect articles. Thank you for sharing with us your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:27

After checking out a handful of the articles on your web site, I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please visit my web site too and tell me what you think.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:24

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks!!

achat base de données b2b 05.03.2020, 07:57

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thank you!

Ashlyn Appleyard 06.03.2020, 14:36

Very good article. I am dealing with some of these issues as well...

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:11

bookmarked!!, I like your blog.

Leon Dewees 09.03.2020, 10:25

I blog often and I seriously thank you for your content. This great article has really peaked my interest. I'm going to bookmark your website and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed too.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS