Китайская Cofco планирует организовать экспорт питьевой воды из регионов Дальнего Востока

Китайская Cofco Coca-Cola Beverages (дочерняя структура Cofco Corp., крупнейшая продовольственная компания КНР) планирует организовать экспорт питьевой воды из регионов Дальнего Востока в КНР, заявила гендиректор компании Луань Сюнцзю в ходе рабочей встречи с замглавы Минвостокразвития Александром Крутиковым.

Как сообщает пресс-служба Минвостокразвития, сейчас представители корпорации рассматривают три региона, откуда они готовы экспортировать воду: Камчатка, Сахалин и Приморье.

Основным критерием выбора является транспортная доступность, логистика и наличие партнеров в регионе.

«Мы (Сofco — ИФ) провели анализ 85 регионов России и пришли к выводу, что регионы Дальнего Востока нам наиболее подходят», — отметила Луань Сюнцзю.

В настоящее время в Китае успешно продается бутилированная вода из озера Байкал.

«Коммерческий потенциал производства питьевой воды на Дальнем Востоке раскрыт далеко не полностью, поэтому можно быть уверенным в успешности проекта. Со своей стороны, мы (Минвостокразвития — ИФ) готовы оказать всестороннюю поддержку компаниям, которые будут инвестировать в соответствующее производство», сказал А.Крутиков, слова которого приводятся в сообщении.

Ранее стало известно, что Cofco в 2017 году откроет представительство на Дальнем Востоке России.

Для китайской корпорации наиболее перспективным направлением в сельскохозяйственной отрасли Дальнего Востока является выращивание и переработка соевых бобов, например, в изолированный соевый белок.

Cofco также заинтересована в поставках из Приморья мясной продукции.

Cofco (China National Cereals, Oils and Foodstuffs Corporation) — основанная в 1949 году многопрофильная организация, одно из крупнейших государственных предприятий КНР. Корпорация осуществляет закупку и торговлю зерновыми, а также занимается глубокой переработкой зерна. Является крупнейшим производителем и продавцом продуктов питания в КНР и одним из 49 крупнейших государственных предприятий. Аффилированные с Cofco компании работают примерно в 140 странах.

09:26, 21.04.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Китайская Cofco планирует организовать экспорт питьевой воды из регионов Дальнего Востока

WoodHaus Maimi 05.03.2020, 03:25

Right here is the perfect site for everyone who really wants to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been discussed for decades. Great stuff, just wonderful.

girl slim 05.03.2020, 19:48

Everything is very open with a very clear clarification of the challenges. It was really informative. Your website is very useful. Many thanks for sharing!

sexy 06.03.2020, 01:24

I needed to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I've got you saved as a favorite to check out new things you post…

Computer Recycling 06.03.2020, 03:43

Everyone loves it when folks come together and share ideas. Great website, stick with it.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:06

Good web site you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

btc investors 08.03.2020, 03:52

It’s nearly impossible to find experienced people about this subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Theresia Kopera 09.03.2020, 16:33

After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the exact same comment. Is there a way you can remove me from that service? Thanks.

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 21:13

You've made some really good points there. I checked on the internet for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

roof insulation 09.03.2020, 23:55

Very good write-up. I absolutely appreciate this site. Thanks!

pop culture 10.03.2020, 03:10

Having read this I thought it was rather enlightening. I appreciate you taking the time and effort to put this content together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it.

travel 12.03.2020, 02:46

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot.

Notar Roman Londra 12.03.2020, 11:54

I could not resist commenting. Perfectly written.

Notary Uxbridge 12.03.2020, 16:51

Wonderful article! We are linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

Jeep 13.03.2020, 14:25

After looking at a few of the articles on your website, I seriously appreciate your technique of blogging. I book marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Take a look at my web site too and let me know your opinion.

Ivana Panetta 13.03.2020, 16:30

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It's always useful to read articles from other authors and use something from their sites.

beef rogan 14.03.2020, 05:32

This is a great tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very accurate info… Thank you for sharing this one. A must read article.

guest post uk 14.03.2020, 08:14

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article plus the rest of the site is also really good.

Netflix 14.03.2020, 21:16

You are so awesome! I do not believe I have read through anything like this before. So great to discover another person with some genuine thoughts on this subject. Really... thank you for starting this up. This website is one thing that's needed on the web, someone with a little originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS