Прокуратура реагирует на эстетику Владивостока — а где администрация города?

В ходе проведенной прокуратурой Фрунзенского района г. Владивостока проверки исполнения законодательства по содержанию муниципального имущества зафиксировано неудовлетворительное состояние «Арбата» и городской набережной. Об этих же фактах сообщали и местные СМИ.

К примеру, в районе домов по ул. Адмирала Фокина, ул. Набережной, а также вдоль прогулочной зоны Спортивной Набережной в г. Владивостоке декоративные клумбы захламлены мусором, отделочная плитка клумб частично разрушена.

На участке набережной выявлено проседание и отсутствие части тротуарной плитки и др.

Имеющиеся повреждения создают травмоопасную обстановку для граждан, ухудшают эстетический вид центральной части краевого центра. Учитывая, что обязанность по надлежащему содержанию имущества городского округа возложена на администрацию города Владивостока, в адрес исполняющего обязанности главы города внесены представления об устранении выявленных нарушений.

Результаты рассмотрения актов реагирования находятся на контроле прокуратуры.

09:10, 21.04.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Прокуратура реагирует на эстетику Владивостока — а где администрация города?

why not try here 31.12.2019, 05:17

I simply want to say I am just very new to weblog and certainly liked your page. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You definitely come with beneficial stories. Thanks a lot for sharing with us your webpage.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:50

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:20

You have made some really good points there. I looked on the web to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:01

You've made some really good points there. I checked on the internet for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

Solomon Michonski 15.01.2020, 22:18

Your style is so unique in comparison to other people I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.

click resources 18.01.2020, 03:03

I just want to mention I am just new to blogging and absolutely enjoyed you're website. Most likely I’m likely to bookmark your website . You actually have superb posts. Thanks a bunch for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:42

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Many thanks!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:56

It’s hard to find educated people on this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:36

I needed to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have got you book-marked to look at new stuff you post…

Eugene Capobianco 06.03.2020, 18:41

You've made some decent points there. I checked on the web for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

achat fichier email 07.03.2020, 04:50

You're so interesting! I do not suppose I've truly read anything like that before. So wonderful to find another person with genuine thoughts on this topic. Seriously... thanks for starting this up. This website is something that is needed on the internet, someone with a bit of originality.

Bernadette Aarant 09.03.2020, 08:18

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thank you for providing this info.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS