В Японии недовольны планами России открыть паромное сообщение из Владивостока в Северную Корею

Глава МИД Японии Фумио Кисида выразил недовольство в связи с планами России открыть паромное сообщение между Владивостоком и северокорейским городом Расон, сообщает РИА «Новости» со ссылкой на агентство «Киодо».

По словам Кисиды, Япония хотела бы, чтобы Россия «действовала как ответственное государство Совета Безопасности ООН». 

Накануне стало известно, что в мае между Северной Кореей и Россией начнёт курсировать грузопассажирское судно. Планируется, что оно будет выполнять шесть рейсов в месяц. По словам представителя компании перевозчика, первое время на пароме планируется перевозить китайских туристов из Хуньчуня и российских туристов в КНДР. 

Сообщение запустят 8 мая. Уже на следующий день во Владивосток прибудут гости из Северной Кореи, которые примут участие в праздновании Дня Победы.

17:56, 21.04.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В Японии недовольны планами России открыть паромное сообщение из Владивостока в Северную Корею

reference 30.12.2019, 21:43

I simply want to say I'm new to weblog and actually savored your web-site. Probably I’m planning to bookmark your site . You really come with exceptional well written articles. Thanks for sharing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:35

Good day! I could have sworn I’ve visited this website before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly happy I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly.

CrowdforThink 15.01.2020, 10:27

Good site you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

Glendora Quittner 15.01.2020, 22:48

bookmarked!!, I like your blog!

my site 18.01.2020, 01:22

I just want to say I am just all new to weblog and truly enjoyed this web blog. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You actually come with really good posts. Appreciate it for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:44

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this post plus the rest of the website is also very good.

achat base de données b2c 05.03.2020, 11:23

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and also the rest of the site is also really good.

Howard Henderlight 06.03.2020, 11:02

Everything is very open with a very clear clarification of the issues. It was truly informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing!

achat base de données b2b 07.03.2020, 06:11

Howdy, I do believe your web site could possibly be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, excellent site!

Normand Apadaca 09.03.2020, 10:54

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that will make the greatest changes. Thanks for sharing!

hop over to these guys 10.03.2020, 09:47

I just want to mention I am just all new to weblog and absolutely enjoyed your blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog post . You surely come with remarkable articles. Bless you for sharing with us your website.

onpassive canada 13.03.2020, 10:45

Everyone loves it whenever people get together and share ideas. Great website, continue the good work!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS