В Якутии двое детей выпали с балкона третьего этажа

Следователи в Якутии возбудили уголовное дело после падения двух детей с балкона жилого дома, сообщает пресс-служба СУ СКР по республике.

«Возбуждено уголовное дело по признакам преступления, предусмотренного ч. 1 ст. 118 УК РФ (причинение тяжкого вреда здоровью по неосторожности) по факту падения двух малолетних детей с балкона жилого дома», — сказали в пресс-службе.

По данным следствия, двоюродные четырехлетний брат с шестилетней сестрой выпали с балкона квартиры, расположенной на третьем этаже жилого дома в селе Верхневилюйск.

Дети получили сотрясение головного мозга и закрытую черепно-мозговую травму, девочке также диагностировали травму в области тазобедренного сустава. «В настоящее время дети находятся в хирургическом отделении районной больницы. Медики расценивают их состояние как стабильно тяжёлое, при этом отмечают, что их жизни вне опасности», — отметили в СКР.

Инцидент увидел мужчина, проживающий в соседнем доме, после чего вызвал скорую помощь.

17:03, 29.04.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В Якутии двое детей выпали с балкона третьего этажа

More hints 31.12.2019, 00:33

I simply want to say I am newbie to blogging and truly loved you're website. Likely I’m want to bookmark your site . You surely have outstanding posts. Cheers for revealing your web page.

Jeffry Demonte 14.01.2020, 02:56

I quite like reading through an article that will make people think. Also, thanks for permitting me to comment.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:22

Excellent article. I am facing many of these issues as well...

CrowdforThink 15.01.2020, 13:04

Very nice post. I definitely love this website. Stick with it!

Denis Nenni 15.01.2020, 19:39

An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who had been conducting a little homework on this. And he actually bought me dinner simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your blog.

click to investigate 17.01.2020, 23:39

I simply want to tell you that I am just beginner to blogs and truly savored your blog. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You really have amazing posts. Thanks a lot for revealing your website.

achat fichier email 05.03.2020, 12:43

You're so awesome! I do not think I have read something like this before. So nice to discover someone with some unique thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality.

Karleen Lysen 06.03.2020, 14:33

bookmarked!!, I really like your web site!

achat base de données b2b 07.03.2020, 03:39

Hi, I do think this is a great web site. I stumbledupon it 😉 I will return once again since I book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

Fredrick Pellant 08.03.2020, 10:55

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the site is really good.

visit the website 10.03.2020, 22:44

I simply want to mention I am just very new to weblog and honestly enjoyed you're web site. More than likely I’m want to bookmark your website . You actually have remarkable posts. Regards for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS