Жителя Хабаровска избили и ограбили в центре Владивостока

В дежурную часть отдела полиции №4 УМВД Владивостока поступило заявление жителя Хабаровска о том, что в районе Набережной двое неизвестных мужчин нанесли ему телесные повреждения и похитили барсетку с документами, после чего уехали на мопеде белого цвета.

На место происшествия прибыла следственно-оперативная группа. Полицейские опросили потерпевшего. Ориентировка с приметами подозреваемых и их транспортного средства была направлена наружным нарядам полиции.

В ходе розыска был задержан 29-летний ранее судимый местный житель. В отделе полиции задержанный дал признательные показания. Личность его сообщника устанавливается. Возбуждено уголовное дело за грабеж, сообщает пресс-служба УМВД России по г. Владивостоку.

09:41, 30.06.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Жителя Хабаровска избили и ограбили в центре Владивостока

use this link 30.12.2019, 21:50

I simply want to mention I am just newbie to blogging and actually enjoyed your web site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You definitely have very good stories. Thanks a bunch for revealing your web-site.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:07

Aw, this was an extremely nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a good article… but what can I say… I put things off a lot and never seem to get nearly anything done.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:36

Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that will make the largest changes. Thanks a lot for sharing!

CrowdforThink 15.01.2020, 12:36

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am having problems with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anybody having similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks.

Marshall Altmiller 15.01.2020, 23:40

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read content from other authors and practice something from other websites.

dig this 18.01.2020, 02:13

I simply want to say I'm very new to blogging and site-building and honestly savored this web site. Likely I’m going to bookmark your site . You absolutely come with incredible stories. Thanks a lot for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:40

After I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive four emails with the exact same comment. Is there a way you are able to remove me from that service? Appreciate it.

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:54

It’s hard to find experienced people for this subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Agnus Rubalcaba 06.03.2020, 11:07

I really like it whenever people come together and share ideas. Great website, keep it up.

Mariana Kuzio 08.03.2020, 12:37

I was very pleased to find this web site. I need to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and I have you book-marked to see new stuff on your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS