87-летнюю пенсионерку искали четыре дня в Курганской области. "Неужто я в своём собственном лесу могла заблудиться? " — заявила она

Пенсионерка из деревни Подборная в Курганской области, потерявшаяся в лесу несколько дней назад, самостоятельно нашла дорогу домой, сообщает в понедельник пресс-служба главного управления МЧС по региону.

«Утром 10 июля 87-летняя женщина самостоятельно вернулась домой. Со слов руководителя поисковых работ, ее состояние удовлетворительное, в медицинской помощи она не нуждается», — отмечается в пресс-релизе. В пресс-службе ГУ МЧС агентству «Интерфакс» сообщили, что пенсионерка пропала днем 6 июля.

«В этот день ее искали родственники, а на следующий день они обратились за помощью в полицию», — отметил сотрудник пресс-службы. Пенсионерку искали более 60 человек — это сотрудники МЧС, полиции и волонтеры. В поисках было задействовано 11 единиц техники.

По словам самой женщины, панику подняли зря. "Неужто я в своем собственном лесу могла заблудиться? " — заявила она участникам поисков. В администрации Вагинского сельского поселения (в его состав входит деревня Подборная — ИФ) агентству сообщили, что пенсионерка ходила в лес за ягодами.

22:17, 10.07.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → 87-летнюю пенсионерку искали четыре дня в Курганской области. "Неужто я в своём собственном лесу могла заблудиться? " — заявила она

click to investigate 30.12.2019, 21:18

I just want to tell you that I'm beginner to blogs and truly enjoyed your blog. Very likely I’m want to bookmark your website . You surely have excellent writings. With thanks for sharing with us your web site.

Levi Iseley 14.01.2020, 05:09

Spot on with this write-up, I seriously feel this amazing site needs much more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the info!

why not try here 18.01.2020, 03:17

I simply want to mention I'm all new to weblog and certainly loved this web blog. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You actually come with awesome well written articles. Many thanks for sharing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:51

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little research on this. And he in fact bought me dinner simply because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this issue here on your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:00

You need to take part in a contest for one of the most useful websites online. I most certainly will highly recommend this web site!

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:49

Your style is really unique in comparison to other folks I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this page.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:58

I need to to thank you for this fantastic read!! I absolutely loved every little bit of it. I have got you bookmarked to check out new stuff you post…

Robert Hosford 09.03.2020, 04:37

Hello there! This post couldn’t be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I am going to forward this post to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thank you for sharing!

This Site 11.03.2020, 03:19

I just want to mention I am just newbie to blogs and definitely liked this web-site. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely have fabulous posts. Many thanks for revealing your blog.

bare 15.03.2020, 11:16

Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I am going to come back once again since I book marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.

bare 16.03.2020, 07:23

There's definately a lot to find out about this subject. I like all of the points you made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS