«Хлебни репрессий! »: на Ставрополье появилась газировка с изображением Сталина

В ставропольских магазинах можно купить газированный напиток с изображением портрета Иосифа Сталина. Название ему дали простое и ёмкое — «Вождь».

«Купила вождя за полтинник в задрипанной бакалеи на КМВ. Разливают вождей в поселке Иноземцево. Напиток не просто газировали, а добавили в него иноземный плод — гуанабану. В рекламке написали, что прилив сил и бодрость мне теперь обеспечены. Боюсь даже открывать», — написала на своей страничке в Facebook жительница Ставрополя Наталья Россабина.

По поводу новинки в Сети уже посыпалось множество шуток. Вот, что пишут люди: «Лимонад „Сталин“! Хлебни репрессий! »; «Насколько известно, Иосиф Виссарионович предпочитал боржоми»; «Смело открывайте и пейте. Сталин — не Путин, болтовню не нальёт».

Кстати, граждане России назвали Иосифа Сталина самой выдающейся личностью в истории человечества. Согласно опросу российской негосударственной исследовательской организации «Левада-Центр», так ответили 38% участников опроса.

08:05, 17.07.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → «Хлебни репрессий! »: на Ставрополье появилась газировка с изображением Сталина

read this article 30.12.2019, 22:49

I simply want to tell you that I'm all new to blogs and truly enjoyed this web blog. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You really come with superb posts. Many thanks for revealing your website page.

Fe Oldfield 15.01.2020, 23:56

I used to be able to find good advice from your blog posts.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:07

Excellent article. I'm going through some of these issues as well...

fichier qualifié 05.03.2020, 10:24

After going over a handful of the articles on your web site, I seriously like your way of blogging. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and tell me how you feel.

Claudio Murayama 06.03.2020, 11:00

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that will make the greatest changes. Thanks a lot for sharing!

Jewell Mavle 09.03.2020, 16:22

Good day! I simply wish to offer you a huge thumbs up for the great information you have right here on this post. I am returning to your website for more soon.

Homepage 10.03.2020, 10:28

I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and site-building and certainly loved you're web blog. Likely I’m want to bookmark your blog post . You really have beneficial article content. Thanks a bunch for revealing your website.

Onpassive France 13.03.2020, 10:04

Very good article! We are linking to this particularly great article on our website. Keep up the great writing.

bare 15.03.2020, 14:13

This is a topic that's near to my heart... Thank you! Exactly where can I find the contact details for questions?

bare 16.03.2020, 04:15

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up plus the rest of the website is also really good.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS