Во Владивостоке сотрудники полиции задержали подозреваемых в совершении грабежа

В дежурную часть отдела полиции №2 УМВД России по городу Владивостоку (Первомайский район) поступило сообщение 50-летнего предпринимателя. Мужчина рассказал, что на него напали неизвестные, похитив сумку с денежными средствами. Причиненный ущерб потерпевший оценил в 680 тысяч рублей.

На место происшествия прибыла следственно-оперативная группа. Сотрудники полиции опросили потерпевшего, возможных очевидцев и осмотрели место происшествия. Как выяснилось, злоумышленники напали на заявителя в подъезде жилого дома на улице Борисенко и, нанеся мужчине телесные повреждения, похитили его сумку, после чего скрылись. 

В ходе оперативно-розыскных мероприятий по подозрению в совершении грабежа полицейские задержали жителей Находки 20 и 23 лет. В отделе полиции они дали признательные показания.

Возбуждено уголовное дело по статье 161 Уголовного кодекса Российской Федерации (Грабеж). Санкция статьи предусматривает наказание в виде лишения свободы на срок до семи лет.

В отношении подозреваемых избрана мера пресечения в виде заключения под стражу, сообщает пресс-служба УМВД России по г. Владивостоку.

09:17, 19.07.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке сотрудники полиции задержали подозреваемых в совершении грабежа

Web Designing Course in Delhi 27.02.2020, 20:36

I want to to thank you for this very good read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I've got you book marked to look at new stuff you post…

religious police 28.02.2020, 06:10

I really love your site... Pleasant colors & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own site and would like to learn where you got this from or just what the theme is called. Thank you!

scammer 29.02.2020, 04:02

Hello! I simply want to give you a huge thumbs up for your great information you have right here on this post. I am returning to your website for more soon.

advertisement free 29.02.2020, 06:46

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks.

Binding Services London 29.02.2020, 08:00

That is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere. Brief but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read post.

townhouses in dubai 29.02.2020, 13:29

Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that produce the largest changes. Thanks a lot for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:30

Excellent article. I certainly appreciate this website. Thanks!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:52

After looking into a few of the blog articles on your website, I seriously appreciate your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my website as well and tell me how you feel.

achat base de données b2b 05.03.2020, 16:10

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that will make the largest changes. Many thanks for sharing!

Loyd Sigers 06.03.2020, 14:32

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that will make the biggest changes. Thanks for sharing!

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:17

Greetings, I do think your web site could be having browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic website.

Jerald Truxell 08.03.2020, 18:41

Excellent post. I'm dealing with a few of these issues as well...

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS