Корвет «Совершенный» вошел в состав Тихоокеанского флота

Торжественная церемония подъема военно-морского флага РФ на новейшем корвете «Совершенный» состоялась в четверг во Владивостоке, сообщил журналистам начальник отдела информационного обеспечения пресс-службы ВВО по Тихоокеанскому флоту Владимир Матвеев.

«После подписания акта о приеме корвета от промышленности и торжественной церемонии поднятия флага корабль приказом главнокомандующего ВМФ зачислен в состав ВМФ России и включен в боевой состав Тихоокеанского флота», — сообщил Матвеев.

В торжественном митинге приняли участие представители командования флота, завода, администрации края и ветераны ВМФ.

Ранее корвет выполнил программу заводских ходовых и государственных испытаний, в процессе которых проверялись все системы и вооружение корабля.

Корвет «Совершенный» — четвертый серийный корвет проекта 20380, он предназначен для действий в ближней морской зоне и ведения борьбы с надводными кораблями и подводными лодками противника, а также для артиллерийской поддержки морского десанта в ходе морских десантных операций. При строительстве кораблей используется технология «стелс». В проект внедрен 21 патент и выданы 14 свидетельств о регистрации программ для ЭВМ.

16:10, 20.07.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Корвет «Совершенный» вошел в состав Тихоокеанского флота

view 31.12.2019, 00:20

I just want to mention I am very new to weblog and definitely savored you're web site. Probably I’m going to bookmark your blog . You really come with really good posts. With thanks for revealing your web page.

Dorothea Edler 13.01.2020, 08:15

Excellent site you have here... It’s hard to find high-quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

CrowdforApps 15.01.2020, 09:21

Spot on with this write-up, I honestly feel this website needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the info!

his explanation 18.01.2020, 02:34

I simply want to say I am just very new to blogs and really loved you're web-site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You certainly come with incredible well written articles. Thanks for sharing with us your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:18

Very good information. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have saved it for later!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:07

Your style is very unique compared to other people I have read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:01

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that produce the greatest changes. Thanks a lot for sharing!

Dean Scarnato 06.03.2020, 18:45

Hello there! I simply would like to give you a big thumbs up for your great info you have got here on this post. I am coming back to your website for more soon.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:07

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who had been conducting a little research on this. And he actually ordered me lunch because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your blog.

click to find out more 10.03.2020, 22:46

I just want to say I am all new to blogging and site-building and definitely enjoyed your web page. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You definitely come with superb articles and reviews. Many thanks for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS