Организатор незаконных рубок деревьев в Хабаровском крае почти на 60 млн руб. отправлен в колонию на 4 года

Суд в Хабаровском крае вынес приговор местному жителю за незаконные вырубки, сообщает прокуратура Хабаровского края.

Суд признал виновным жителя хабаровского поселка Мухен по ч.3 ст.260 УК РФ («незаконная рубка лесных насаждений в особо крупном размере, совершенная организованной группой»). Его приговорили к четырем годам лишения свободы с отбыванием наказания в исправительной колонии общего режима.

Сообщается, что ранее фигуранту был назначен условный срок, однако прокуратура посчитала приговор слишком мягким и добилась более строгого наказания.

Вырубку леса осужденный организовал в 2015 году, к этой деятельности он привлек пятерых знакомых. Он также договорился с помощником лесничего, чтобы тот предупреждал о планируемых рейдах с проверками.

«Преступная группа с мая 2015 года по июнь 2016 года незаконно спилила дубов, ясеня, кленов, кедра и ильма, причинив государству ущерб на сумму 58 млн рублей», — говорится в сообщении.

15:04, 26.07.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Организатор незаконных рубок деревьев в Хабаровском крае почти на 60 млн руб. отправлен в колонию на 4 года

where to buy CBD oil 29.02.2020, 10:29

Next time I read a blog, Hopefully it doesn't disappoint me just as much as this particular one. I mean, I know it was my choice to read through, but I genuinely thought you would have something interesting to say. All I hear is a bunch of moaning about something you can fix if you weren't too busy searching for attention.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:16

Hello there! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

achat fichier email 05.03.2020, 10:53

After going over a few of the blog posts on your website, I really appreciate your technique of writing a blog. I book-marked it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and tell me your opinion.

sexy 06.03.2020, 01:17

Very good information. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon). I have book-marked it for later!

ELEKTRONIK RECYCLING 06.03.2020, 07:55

I need to to thank you for this great read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I've got you book-marked to check out new things you post…

fichier qualifié 07.03.2020, 01:51

Next time I read a blog, I hope that it does not fail me as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read, nonetheless I genuinely thought you would probably have something interesting to say. All I hear is a bunch of complaining about something that you could possibly fix if you were not too busy looking for attention.

Deirdre Levingston 08.03.2020, 11:00

Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day. It's always exciting to read through content from other writers and use a little something from their web sites.

car 12.03.2020, 02:41

I truly love your blog... Excellent colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m trying to create my own blog and would love to learn where you got this from or what the theme is called. Thank you!

Notar in Londra 12.03.2020, 11:32

Excellent blog post. I absolutely love this website. Thanks!

Notary Hounslow 12.03.2020, 14:57

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS