Владивостокские портовики направили пострадавшим районам Приморья гуманитарную помощь

Для оказания помощи пострадавшим от наводнения приморцам коллектив Владивостокского морского торгового порта (ВМТП) направил в Хасанский район 10 тонн бутилированной воды.

наводнение в приморье2.jpg

Как сообщили в краевом департаменте гражданской защиты, предприятия Приморья готовы помощь тем, кто пострадал от ЧС в Приморье и оказать помощь.

«Владивостокский морской торговый порт и компания “Шмаковская вода” направили в пострадавшие районы по 10 тонн бутилированной питьевой воды, Владивостокский морской рыбный порт – 1200 банок рыбных консервов», – рассказали ведомстве.

«По рекомендации штаба по ликвидации последствий ЧС мы направили весь объем гуманитарной помощи в поселок Барабаш, жители которого особенно остро испытывают нехватку питьевой воды. При необходимости мы готовы помочь другим населенным пунктам», – заявил председатель профсоюза работников ВМТП «Портовик» Евгений Ильин.

Отметим, что сбор в крае организовано несколько пунктов приёма гуманитарной помощи.
Так, специалисты Приморского центра социального обслуживания населения принимают воду, консервы, сахар, чай, крупы, макаронные изделия, печенье, детское питание, предметы личной гигиены для пострадавших от ЧС.

«Социальный автобус» будет работать во Владивостоке с 13.00 до 16.00 по адресам:

– 09.08.2017 Супермаркет «Самбери» ул. Русская, 2к;
– 10.08.2017 Супермаркет «Вл-Март» Океанский проспект, 52а;
– 11.08.2017 Супермаркет «Три кота» ул. Бородинская,14;
– 14.08.2017 Супермаркет «Фреш 25» ул. Анны Щетиной, 21;
– 15.08.2017 Супермаркет «Реми» проспект Красного Знамени, 57;
– 16.08.2017 Супермаркет «Михайловский» пр-т 100 лет Владивостоку, 150в;
– 17.08.2017 Супермаркет «ОК» ул. Нейбута, 31;
–18.08.2017 Супермаркет «Парус» проспект 100 лет Владивостоку, 68.

Также сбором помощи занимается и общественная организация «Энергия участия». Пункты приёма помощи работают по адресам:

– Владивосток, проспект Красного Знамени, 59, 5 этаж;
– Хасанский район, село Барабаш, т.8951-018-15-47 (Виктория Маргиева);
– Хасанский район, село Занадворовка, т. 8914-654-78-20 (Лариса Перова);
– Хасанский район, село Кравцовка, т.8902-555-55-40 (Алексей Скавронский).

Для помощи пострадавшим от ЧС в Приморье распечатали склады краевого резерва. 50 двуспальных кроватей, матрацы, подушки, одеяла и постельное белье со склада краевого резерва уже направлены в пункт временного размещения (ПВР) в селе Барабаш.

На складе, созданном для ликвидации ЧС, имеются не только постельные принадлежности. Здесь в достаточном количестве есть взрослая и детская одежда и обувь, белье на разные сезоны, посуда, палатки, обогревательные и осветительные приборы, многое другое, что в случае необходимости поможет людям в комфорте прожить некоторое время. В случае необходимости будет принято решение использовать эти возможности в полной мере, сообщает пресс-служба администрации Приморья.

08:56, 10.08.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Владивостокские портовики направили пострадавшим районам Приморья гуманитарную помощь

Margert Romanchuk 03.03.2020, 22:51

bookmarked!!, I really like your site.

styluxitalian 04.03.2020, 02:40

I quite like reading through an article that will make men and women think. Also, thank you for allowing for me to comment.

Shoppaholics Shopp Til You Dropp 04.03.2020, 04:10

You've made some good points there. I looked on the internet for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this website.

max 04.03.2020, 15:08

There is definately a great deal to know about this subject. I love all of the points you made.

WoodHaus Maimi Remodel 05.03.2020, 06:09

I blog quite often and I genuinely appreciate your content. This great article has truly peaked my interest. I'm going to bookmark your blog and keep checking for new details about once per week. I opted in for your Feed too.

achat base de données b2b 05.03.2020, 16:13

I could not refrain from commenting. Very well written!

online girls mobile no 05.03.2020, 19:23

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Cheers.

cheap 05.03.2020, 22:19

Pretty! This has been an extremely wonderful post. Thanks for supplying this information.

Elektroschrott Ankauf 06.03.2020, 05:09

Greetings! Very helpful advice within this article! It's the little changes which will make the greatest changes. Thanks a lot for sharing!

Shante Axthelm 06.03.2020, 11:17

An intriguing discussion is worth comment. I do think that you should publish more on this subject, it might not be a taboo subject but typically people don't speak about these issues. To the next! Many thanks.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:32

You have made some good points there. I checked on the web for more info about the issue and found most people will go along with your views on this site.

btc investors 08.03.2020, 06:09

It’s hard to find well-informed people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 21:18

Saved as a favorite, I love your web site!

external render 09.03.2020, 23:58

Howdy! This article couldn’t be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will send this article to him. Pretty sure he's going to have a great read. I appreciate you for sharing!

click to find out more 10.03.2020, 03:13

I just want to tell you that I am new to weblog and certainly liked this web page. More than likely I’m likely to bookmark your site . You surely come with exceptional article content. Regards for revealing your web page.

producer 10.03.2020, 04:10

Excellent article. I am dealing with many of these issues as well...

Autentificare Procura in Londra 12.03.2020, 09:54

This website really has all the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

Notary Greenford 12.03.2020, 14:42

Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I may return once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

GoFounders New Zealand 13.03.2020, 09:14

Hi, I do believe your website could be having web browser compatibility problems. Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Aside from that, fantastic blog.

Subaru 13.03.2020, 15:01

Saved as a favorite, I like your site!

Jeffry Stanaland 13.03.2020, 18:36

Everything is very open with a precise description of the issues. It was truly informative. Your site is very useful. Thanks for sharing!

powerball game 13.03.2020, 22:35

I need to to thank you for this very good read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I have got you book-marked to look at new things you post…

belkin ac 1000 firmware update 14.03.2020, 02:16

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you finding the time and energy to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

boneless chicken recipes 14.03.2020, 04:08

Excellent article! We will be linking to this great post on our site. Keep up the good writing.

guest post uk 14.03.2020, 07:33

Hello, I do believe your site could possibly be having internet browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic website!

affordable websites 14.03.2020, 10:55

You have made some really good points there. I looked on the net for more information about the issue and found most people will go along with your views on this website.

bare 15.03.2020, 20:16

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks.

bare 16.03.2020, 04:06

This web site definitely has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS