Во Владивостоке ликвидируют последствия разлива ртути

Предполагаемая площадь разлива опасного вещества во Владивостоке составляет около 300 квадратных метров. На месте происшествия выставлено оцепление.

Как сообщили в управлении по делам ГО и ЧС Приморского края, разлив ртути произошёл ночью, 17 августа, на автостоянке возле спорткомплекса школы Олимпийского резерва во Владивостоке.

«По предварительной информации, неизвестные лица несли мешок с опасным металлом, из которого и вытекла ртуть. Предполагаемая площадь загрязнения – около 300 квадратных метров», – уточнили в ведомстве.

Сейчас на месте происшествия выставлено оцепление, проводится сбор вещества и анализ грунта, устанавливаются обстоятельства произошедшего. На площади разлива ртути производится демеркуризация — удаление ртути физико-химическими и механическими способами, чтобы обезопасить людей и животных.

15:15, 17.08.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке ликвидируют последствия разлива ртути

visit the website 31.12.2019, 00:52

I simply want to say I am just new to blogging and site-building and really enjoyed this web blog. Likely I’m going to bookmark your site . You really have fabulous articles. Regards for sharing with us your web-site.

Nathanial Seligman 14.01.2020, 03:26

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thank you.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:35

I could not resist commenting. Exceptionally well written.

go to this web-site 18.01.2020, 00:40

I just want to say I'm very new to blogging and definitely liked you're web-site. Most likely I’m going to bookmark your site . You amazingly have remarkable stories. Thanks a lot for sharing your website.

achat fichier email 05.03.2020, 15:45

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thank you!

Larissa Reves 06.03.2020, 13:50

Hello, I believe your web site could be having internet browser compatibility issues. When I take a look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, excellent website.

achat fichier email 06.03.2020, 23:47

I needed to thank you for this great read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I've got you book-marked to check out new stuff you post…

Adelle Frasca 08.03.2020, 15:29

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else getting identical RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!

directory 10.03.2020, 01:11

I simply want to mention I'm newbie to weblog and certainly loved your blog. Almost certainly I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have fabulous posts. Many thanks for revealing your web-site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS