В Приморье избраны главы сельских и городских поселений

Вчера в единый день голосования 10 сентября участие в выборах депутатов в муниципальные Думы приняли почти 200 тысяч приморцев.

Высокая явка избирателей зафиксирована в Большом Камне – 38,49%, в ЗАТО Фокино – 30,23%, Лазовском районе – 29,86% и Находке – 23,5%. В Арсеньеве проголосовали 19,82% избирателей, в Артеме – 20,94%, в Спасске-Дальнем – 20,08%, в Дальнегорске – 17,91%.

Помимо того, в некоторых населенных пунктах прошли довыборы депутатов в муниципальные комитеты, а также выборы глав. 

Так, большинством голосов главой Чугуевского сельского поселения избран Александр Дергачев, Ярославского городского поселения – Владимир Шестовец, Дубровского сельского поселения – Галина Манойленко, Федосьевского сельского поселения – Татьяна Лученинова, Светлогорского сельского поселения – Павел Тренин, Краснояровского сельского поселения – Галина Петрова, Сунятсенского сельского поселения – Александр Ухаботин.

14:18, 11.09.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье избраны главы сельских и городских поселений

More Bonuses 30.12.2019, 21:49

I simply want to say I'm new to blogs and certainly savored your web blog. Very likely I’m likely to bookmark your site . You actually come with amazing posts. Thanks a lot for sharing with us your web-site.

Azucena Bairo 14.01.2020, 03:07

Greetings! Very helpful advice within this article! It's the little changes that make the most significant changes. Many thanks for sharing!

Love Irrigation 14.01.2020, 08:52

Very nice article. I certainly appreciate this site. Keep writing!

Alfonzo Mckernin 15.01.2020, 19:38

This excellent website really has all of the info I needed concerning this subject and didn’t know who to ask.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:11

Having read this I thought it was really enlightening. I appreciate you spending some time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

achat fichier email 05.03.2020, 12:09

Good info. Lucky me I recently found your site by accident (stumbleupon). I've bookmarked it for later.

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:55

After looking at a number of the blog articles on your site, I honestly appreciate your technique of writing a blog. I book marked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please visit my website too and tell me what you think.

Charlott Beine 09.03.2020, 17:56

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Appreciate it!

find this 10.03.2020, 01:58

I simply want to tell you that I am all new to weblog and actually enjoyed this web-site. Very likely I’m going to bookmark your website . You actually have remarkable articles and reviews. Thanks for sharing your webpage.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS