Завтра байкеры Владивостока закроют сезон и ограничат движение на острове Русском

В субботу, 7 октября, с 11 до 12 часов во Владивостоке состоится закрытие байкерского сезона. В этот день байкерские клубы соберутся на острове Русский в ДВФУ на Университетской набережной.

Жители и гости города смогут сфотографироваться на фоне мотоциклов и пообщаться с представителями этой субкультуры.

Затем состоится организованный выезд байкеров за город. В целях обеспечения безопасности дорожного движения при проведении закрытия байкерского сезона, как сообщает пресс-служба администрации Владивостока, будут временно ограничены движение и парковка транспортных средств по Университетскому проспекту с 11:50 до 12:30 от дома № 10, корпуса 6 поселка Аякс до дома №15 поселка Аякс острова Руский.

На этот период в субботу, 7 октября, будет организован объезд транспорта по Университетскому проспекту.

Отметим, заезд на Университетскую набережную для байкеров будет организован с 10 до 10:30 через северное КП ДВФУ.

14:10, 06.10.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Завтра байкеры Владивостока закроют сезон и ограничат движение на острове Русском

see this here 30.12.2019, 22:33

I just want to say I am all new to blogging and certainly enjoyed this website. Very likely I’m want to bookmark your site . You surely have wonderful well written articles. Regards for revealing your blog site.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:18

Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it 😉 I may revisit once again since i have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Lillie Papai 15.01.2020, 23:21

Having read this I thought it was really informative. I appreciate you spending some time and energy to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it.

important site 18.01.2020, 01:19

I just want to say I am very new to blogging and site-building and definitely savored you're web blog. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly come with superb stories. Many thanks for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:15

I'm extremely pleased to discover this web site. I wanted to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely liked every bit of it and I have you bookmarked to look at new things in your site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:45

It’s hard to come by experienced people in this particular subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

achat fichier email 05.03.2020, 13:55

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Many thanks for providing this information.

Johnathon Puff 06.03.2020, 11:15

I really like reading an article that will make men and women think. Also, thanks for permitting me to comment.

achat base de données b2c 06.03.2020, 22:35

Good site you've got here... It’s hard to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Maxwell Burlage 09.03.2020, 13:01

Good site you have got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

visit 10.03.2020, 23:39

I just want to mention I am just beginner to blogging and site-building and actually savored you're blog. Very likely I’m want to bookmark your site . You actually come with exceptional articles and reviews. Thanks a lot for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS