Жители Камчатки задолжали энергетикам почти 400 миллионов рублей

На Камчатке на 1 сентября задолженность по электроэнергии всех категорий потребителей перед энергетиками составила 1,6 млрд рублей, из них 393,7 млн рублей приходится на население, сообщили в «Камчатскэнерго».

Там отметили, что за девять месяцев 2017 года специалисты энергокомпании вынуждены были ограничить подачу электроэнергии более 25 тыс. должникам.

Лидер среди отключений – Петропавловск-Камчатский, где с января по сентябрь было произведено 16952 отключений, в том числе 2759 первичных.

В крупнейшем районе полуострова – Елизовском – ограничения вводились 7365 раз, в том числе 1426 впервые накопившим задолженность гражданам.

«Филиал «Камчатскэнерго» Энергосбыт вынужден активно использовать разрешенное законом право на введение ограничений на поставку энергоресурсов. Это право ресурсоснабжающая организация получает, если потребитель не платит по счетам два и более месяцев», — сказали в энергокомпании.

«Камчатскэнерго» напоминает, что избежать отключений электроэнергии, а также начисления пени, судебных разбирательств, ареста счетов и имущества, должники могут, заключив соглашение о реструктуризации. С каждым абонентом компания ведет индивидуальную работу: рассрочка рассчитывается, исходя из суммы долга, и возможностей гражданина ее погасить.

15:06, 12.10.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Жители Камчатки задолжали энергетикам почти 400 миллионов рублей

why not find out more 31.12.2019, 01:04

I simply want to mention I am very new to blogs and truly loved this website. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You certainly come with incredible article content. Many thanks for revealing your web page.

Kaylee Aadland 14.01.2020, 04:28

There is definately a great deal to find out about this issue. I like all of the points you made.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:18

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anybody getting similar RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

CrowdforThink 15.01.2020, 10:24

Spot on with this write-up, I really feel this site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:17

I was more than happy to discover this great site. I wanted to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it and i also have you book-marked to check out new things in your web site.

achat fichier email 05.03.2020, 16:09

You're so interesting! I do not suppose I have read through a single thing like that before. So nice to find another person with some unique thoughts on this subject matter. Really... thank you for starting this up. This site is something that is required on the internet, someone with a little originality.

Valeri Zevenbergen 06.03.2020, 11:20

I used to be able to find good info from your articles.

fichier qualifié 06.03.2020, 23:24

An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who was doing a little research on this. And he actually ordered me lunch due to the fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your website.

Lori Maasen 08.03.2020, 17:32

Hi there! I simply want to give you a huge thumbs up for the excellent info you have here on this post. I will be coming back to your site for more soon.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS