Представители КНДР вновь отказались встречаться с делегацией Южной Кореи в Петербурге

Делегация КНДР, передавшая Матвиенко послание Ким Чен Ына, не готова к переговорам с представителями Южной Кореи, которые Россия хотела организовать «на полях» Межпарламентского союза (МПС) в Петербурге.

«С Северной Кореей был очень длительный, непростой разговор, они не готовы к переговорам сейчас. Они еще раз подчеркнули, что считают обладание ядерным оружием единственным эффективным средством защиты своей страны и своего народа, и единственной гарантией их суверенитета, имея в виду 70-летнюю непростую историю взаимоотношений с США», — заявила спикер Совета Федерации Валентина Матвиенко журналистам в понедельник по итогам встречи с делегацией КНДР на полях МПС.

Накануне представители северокорейской делегации на ассамблее также заявляли, что не намерены встречаться со своими южнокорейскими коллегами.

23:03, 16.10.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Представители КНДР вновь отказались встречаться с делегацией Южной Кореи в Петербурге

you can try this out 30.12.2019, 21:08

I just want to tell you that I am just new to weblog and seriously enjoyed this blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You amazingly come with perfect stories. Bless you for sharing with us your web-site.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:41

Your style is really unique in comparison to other folks I have read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this page.

look at this web-site 18.01.2020, 03:02

I just want to mention I'm newbie to blogging and site-building and seriously loved this website. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You really come with outstanding articles. Bless you for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:35

bookmarked!!, I love your web site!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:21

I want to to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have you saved as a favorite to look at new things you post…

fichier qualifié 05.03.2020, 15:14

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thank you!

Otilia Brignolo 06.03.2020, 10:40

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thank you.

achat fichier email 06.03.2020, 23:13

After looking at a number of the blog articles on your website, I honestly like your way of writing a blog. I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Take a look at my website too and tell me your opinion.

Weldon Willeto 09.03.2020, 10:39

I’m amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that’s both educative and interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is something which not enough folks are speaking intelligently about. I'm very happy I came across this during my hunt for something concerning this.

why not find out more 10.03.2020, 23:07

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and definitely loved you're blog site. Most likely I’m likely to bookmark your site . You definitely have awesome well written articles. Cheers for sharing your website.

bare 15.03.2020, 10:32