Хабаровский подросток украл гараж и сдал его на металлолом

В Хабаровске сотрудники полиции задержали подростка, который разобрал металлический гараж стоимостью 50 тысяч рублей и сдал его в пункт приема металлолома.

В правоохранительные органы за помощью обратился житель Индустриального района. Мужчина рассказал, что неизвестный похитил у него сборный гаражный бокс, который долгое время не использовался.

В скупке, расположенной в нескольких сотнях метрах от места кражи, сотрудники уголовного розыска обнаружили дверь от гаража. Вскоре стражи порядка задержали подозреваемого – студента училища. Подросток рассказал, что разбирал гараж в течение двух месяцев, по частям сдавал его в скупку, а деньги тратил на развлечения.

Молодой человек стал фигурантом уголовного дела по статье «Кража». Сейчас он находится под подпиской о невыезде, сообщает пресс-служба УМВД по Хабаровскому краю.

13:04, 24.10.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Хабаровский подросток украл гараж и сдал его на металлолом

click for more 31.12.2019, 02:39

I simply want to say I'm newbie to weblog and honestly loved you're blog. More than likely I’m going to bookmark your website . You definitely have wonderful posts. Regards for revealing your website page.

Lashaun Hilcher 13.01.2020, 09:09

Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It's always exciting to read through content from other writers and practice something from their web sites.

Brianne Suellentrop 14.01.2020, 05:28

This is the perfect website for anybody who hopes to find out about this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic that has been discussed for many years. Wonderful stuff, just excellent.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:14

This excellent website really has all the information I needed about this subject and didn’t know who to ask.

achat fichier email 05.03.2020, 14:55

Hi there! This article could not be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

Bernadette Messmore 06.03.2020, 11:34

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS. I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

achat fichier email 07.03.2020, 00:35

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anybody else getting the same RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx!

you can look here 10.03.2020, 06:26

I simply want to mention I'm all new to weblog and seriously liked your web page. Almost certainly I’m going to bookmark your website . You actually have fabulous well written articles. Thanks a bunch for sharing with us your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS