Для камчатских чекистов закупят 8 тонн вафель с жировой начинкой за 2,3 млн рублей

Краевое управление ФСБ России по Камчатке ищет поставщика партии вафель с жировой начинкой. За поставку кондитерских изделий ведомство готово заплатить более 2,3 миллиона рублей.

Согласно аукционной документации, размещенной на сайте госзакупок, управлению необходимо 8,5 тонны вафель. За партию, которую необходимо поставить до конца года, ФСБ готово заплатить 2 миллиона 368 тысяч рублей (278 рублей за килограмм).

В техзадании к закупке уточняется, что поверхность вафель должна быть с четким рисунком, без вздутий, вмятин и трещин. Отдельный абзац техзадания посвящен жировой начинке вафель, где говорится, что она должна быть «однородной консистенции, без крупинок и комочков, легко тающая, нежно маслянистая».

Зачем сотрудникам ФСБ нужны вафли в таких количествах, в техзадании не уточняется. Вероятно, кондитерские изделия входят в комплект сухпайков. Такую версию предлагает kam24.

09:12, 21.11.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Для камчатских чекистов закупят 8 тонн вафель с жировой начинкой за 2,3 млн рублей

Go Here 31.12.2019, 07:56

I just want to mention I am just very new to blogging and truly liked this web blog. Probably I’m want to bookmark your site . You really come with outstanding article content. Thank you for revealing your website page.

Arnetta Deitrich 14.01.2020, 04:46

I'm very pleased to discover this site. I wanted to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I have you book marked to look at new information on your site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:14

I used to be able to find good advice from your blog posts.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:56

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos!

Marvella Rachell 16.01.2020, 02:03

There is certainly a great deal to learn about this subject. I love all the points you made.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:14

Hello there! This post couldn’t be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he's going to have a good read. Many thanks for sharing!

Maria Kamelamela 06.03.2020, 11:10

After looking into a few of the blog articles on your blog, I truly like your way of blogging. I added it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please check out my website as well and tell me what you think.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:38

Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I will revisit once again since I book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

Clint Genereux 09.03.2020, 09:56

You're so interesting! I do not suppose I've read anything like that before. So great to find somebody with genuine thoughts on this subject matter. Really... many thanks for starting this up. This web site is one thing that is needed on the internet, someone with a little originality.

use this link 10.03.2020, 03:26

I just want to say I am just new to weblog and honestly liked you're page. Probably I’m want to bookmark your blog . You definitely come with remarkable articles. Appreciate it for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS