В Магадане пятилетняя девочка погибла в стиральной машине

В Магадане по факту гибели пятилетней девочки возбуждено уголовное дело о причинении смерти по неосторожности. Об этом сообщает пресс-служба областного управления СКР.

Трагедия произошла 20 ноября. По данным следствия, родители оставили дочь одну в квартире и ушли по делам. Вернувшись домой спустя шесть часов, родственники обнаружили ее безжизненное тело в стиральной машине.

«По предварительным данным, наиболее вероятной причиной смерти девочки является механическая асфиксия в замкнутом пространстве», — рассказали в ведомстве.

Назначена дактилоскопическая судебная экспертиза, опрашиваются соседи по месту жительства семьи. В рамках проверки следователи намерены выяснить, как часто и по какой причине девочка оставалась одна в квартире без присмотра взрослых, почему она не посещала детское дошкольное учреждение, находилась ли семья в тяжелой жизненной ситуации.

20:04, 21.11.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Магадане пятилетняя девочка погибла в стиральной машине

visit the website 31.12.2019, 00:01

I just want to say I'm new to blogging and definitely liked this website. More than likely I’m going to bookmark your website . You actually come with very good well written articles. Cheers for sharing with us your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:03

I love it when folks come together and share views. Great site, keep it up!

CrowdforApps 15.01.2020, 09:45

You ought to take part in a contest for one of the finest sites online. I am going to highly recommend this blog!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:43

Howdy! This article couldn’t be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this information to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

Georgeann Friehauf 16.01.2020, 02:39

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thank you for providing these details.

my link 17.01.2020, 23:32

I just want to mention I am just newbie to blogs and seriously loved your web page. Likely I’m want to bookmark your blog . You absolutely come with really good articles. Thanks a lot for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:59

Good article. I'm experiencing many of these issues as well...

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:18

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks!

Olen Stoffer 06.03.2020, 15:13

I would like to thank you for the efforts you have put in penning this website. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal website now 😉

Leonard Utt 09.03.2020, 16:34

Your style is so unique compared to other folks I have read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS