В Приморье собрано кукурузы на 30 тысяч тонн больше прошлогоднего уровня

Аграрии края намолотили более 130 тысяч тонн кукурузы. Средняя урожайность составляет 58 центнеров с гектара.

Как сообщили в краевом департаменте сельского хозяйства и продовольствия, на сегодняшний день с полей убрано более 22 тысяч гектаров кукурузы. План выполнен на 60%.

«Собрано кукурузы на зерно более 130 тысяч тонн кукурузы, что на 30 тысяч тонн больше уровня 2016 года. Средняя урожайность по сравнению с прошлым годом повысилась до 58 центнеров с гектара», – рассказали в ведомстве.

По словам специалистов, таких высоких результатов удалось достичь благодаря благоприятным погодным условиям, качественным семенам, новым средствам защиты растений, обновлению парка сельхозтехники и обучению сельхозпроизводителей.

Заметим, в 2017 году из регионального бюджета на развитие сельского хозяйства направлено 1,5 миллиарда рублей, из федерального – 1,7 миллиарда. До 400 миллионов рублей в этом году увеличено федеральное финансирование на льготное кредитование сельхозпроизводителей, сообщает пресс-служба администрации Приморья.

11:44, 23.11.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье собрано кукурузы на 30 тысяч тонн больше прошлогоднего уровня

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:10

I truly love your site... Very nice colors & theme. Did you create this website yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own personal website and want to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Thank you!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:20

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

fichier qualifié 05.03.2020, 09:21

Howdy! This blog post could not be written any better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I'll send this article to him. Fairly certain he'll have a very good read. Many thanks for sharing!

underwear 05.03.2020, 21:56

I was able to find good information from your articles.

Elektroschrott abholung Köln 06.03.2020, 03:54

You're so interesting! I do not believe I've read something like that before. So wonderful to find another person with a few original thoughts on this subject. Really... thanks for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

Dirk Machle 06.03.2020, 11:43

I have to thank you for the efforts you've put in penning this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own site now 😉

achat fichier email 07.03.2020, 05:15

Hello there! This article couldn’t be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

useful source 10.03.2020, 06:04

I just want to tell you that I am just very new to blogging and certainly savored this blog. Likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely come with fabulous articles. Thank you for sharing your web page.

Notar Roman in Londra 12.03.2020, 10:39

Howdy! This post could not be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will send this article to him. Fairly certain he's going to have a great read. Thank you for sharing!

Notary Public West London 12.03.2020, 14:22

You should take part in a contest for one of the greatest sites online. I am going to recommend this web site!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS