В Приморье сотрудники полиции задержали воровку, «промышлявшую» в ресторане Партизанска

В отдел полиции города Партизанска поступили сообщения о кражах в ресторане на улице Ленинская. В вечернее время у одной из заявительниц была похищена сумка с личными вещами, у другой — пальто.

На место происшествия прибыла следственно-оперативная группа отдела полиции.

В ходе оперативно-розыскных мероприятий сотрудниками уголовного розыска была установлена личность подозреваемой. 31 – летняя женщина, ранее судимая за совершение имущественных преступлений, задержана. 

В отделе полиции подозреваемая дала признательные показания.

Похищенные вещи изъяты и возвращены владельцам.

По данному факту возбуждено уголовное дело по части 2 статьи 158 УК РФ (кража), подозреваемая заключена под стражу, сообщает пресс-служба ОМВД России по г. Партизанску.

08:48, 26.11.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Приморье сотрудники полиции задержали воровку, «промышлявшую» в ресторане Партизанска

click to read 31.12.2019, 05:03

I simply want to tell you that I am all new to weblog and definitely enjoyed you're web-site. More than likely I’m planning to bookmark your website . You surely have superb posts. Thanks a bunch for sharing with us your web site.

Rubi Kanne 14.01.2020, 02:26

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t know why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else getting identical RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

Lucien Forster 15.01.2020, 19:33

Hi there! This article couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I'll send this article to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:59

This is a good tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very accurate info… Many thanks for sharing this one. A must read article.

fichier qualifié 05.03.2020, 10:44

Aw, this was a really nice post. Taking the time and actual effort to generate a very good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get nearly anything done.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:44

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is also really good.

Toney Harju 08.03.2020, 21:59

After looking at a handful of the blog posts on your web site, I really like your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my website as well and tell me what you think.

my web 10.03.2020, 00:40

I simply want to say I'm all new to blogging and really loved you're web site. Probably I’m want to bookmark your website . You absolutely come with exceptional articles and reviews. Thanks a lot for sharing your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS