На Сахалине планируют создать пять центров развития, не связанных с нефтегазовой отраслью

Пять центров развития планирует создать в Сахалинской области областное правительство, сообщает в среду пресс-служба Минвостокразвития.

«В основу каждого из центров лягут сферы, не связанные с нефтегазовым сектором. В первую очередь, это сельское хозяйство, туризм, рыбопереработка, транспортная логистика, добыча угля. План развития области предусматривает строительство 79 объектов образования, медицины, социальной политики, культуры и спорта. Также особое внимание будет уделено жилищному строительству, переселению из ветхого и аварийного жилья, развитию рынка арендного жилья», — говорится в сообщении.

Пресс-служба также отмечает, что в ближайшее время правительство Сахалинской области совместно с Минвостокразвития России конкретизируют планы социально-экономического развития региона.

13:01, 06.12.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На Сахалине планируют создать пять центров развития, не связанных с нефтегазовой отраслью

try this web-site 31.12.2019, 03:35

I just want to say I am newbie to weblog and seriously enjoyed your blog site. More than likely I’m likely to bookmark your website . You surely have beneficial posts. Thanks for revealing your blog site.

Zenia Gallob 13.01.2020, 08:14

Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for providing these details.

Clifton Kiever 14.01.2020, 04:24

Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it 😉 I will come back yet again since i have bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:56

Wonderful post! We will be linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

try this 18.01.2020, 01:07

I just want to say I am just new to weblog and truly savored this blog site. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You certainly have exceptional posts. Thanks a bunch for revealing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:14

Your style is so unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:23

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thank you!

fichier qualifié 05.03.2020, 09:07

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes which will make the biggest changes. Thanks for sharing!

Gertha Millington 06.03.2020, 16:31

That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere. Brief but very accurate info… Appreciate your sharing this one. A must read post.

achat fichier email 07.03.2020, 05:48

Very good information. Lucky me I ran across your blog by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later!

Buford Rumbold 08.03.2020, 18:13

I wanted to thank you for this good read!! I definitely loved every little bit of it. I have you book marked to look at new things you post…

content 11.03.2020, 03:01

I just want to say I am all new to blogging and site-building and seriously savored you're blog site. More than likely I’m going to bookmark your site . You surely have good articles. Kudos for sharing with us your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS