Магаданские горняки добыли уже больше 31 тонны золота

Колымские недропользователи идут на опережение плана по добыче драгметалла в 2017 году. Напомним, он составляет 30,9 тонн золота.

Однако уже сейчас они подтверждают суммарную добычу 31,2 тонн желтого металла. По сравнению с аналогичным периодом прошлого года опережение составляет 4,6 тонны. 

«При годовом плане в 30,9 тонны горняки добыли уже 31,2 тонны драгметалла. Есть вероятность, что до конца года и эта планка будет поднята. Это стремительный рост, которые отрасль демонстрирует несколько лет, по сравнению с прошлым годом увеличение составляет уже 4,6 тонны, — поделился губернатор Магаданской области Владимир печеный в ходе брифинга колымским журналистам. – То, что называли колымским экономическим прорывом, подтверждается динамикой добычи последнего времени, недропользователи региона показывают стремительный рост производства, не останавливаясь на своих достижениях», сообщает РИА «КОЛЫМА-ИНФОРМ».

16:25, 13.12.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Магаданские горняки добыли уже больше 31 тонны золота

see it here 31.12.2019, 05:01

I simply want to say I am all new to blogging and absolutely loved you're web site. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You certainly have outstanding stories. Cheers for sharing with us your web site.

Xuan Milin 13.01.2020, 08:49

Spot on with this write-up, I truly think this site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the info!

CrowdforApps 15.01.2020, 10:11

Very good article! We are linking to this great content on our website. Keep up the great writing.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:39

It’s hard to find experienced people on this subject, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:29

You have made some decent points there. I checked on the net to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:35

Excellent site you have here... It’s hard to find quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Venita Stelb 06.03.2020, 12:06

I'm excited to discover this great site. I want to to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely savored every little bit of it and I have you book marked to look at new information on your blog.

achat base de données b2b 07.03.2020, 03:22

I'd like to thank you for the efforts you have put in penning this website. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal website now 😉

Jamison Medrano 09.03.2020, 03:38

Excellent site you have got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS