Жители Амурской области встретили на трассе велосипедиста-иностранца, добирающегося в Якутск

Якутия.jpeg

Неподалеку от Тынды в Амурской области автомобилисты увидели иностранного путешественника. Турист медленно ехал по трассе на велосипеде. Имени и возраста очевидцы узнать не смогли, но предположили, что мужчине около 60 лет.

По словам жителей Приамурья, иностранец говорил на «ломанном русском», но смог объяснить, в какую сторону двигается. 

«Держит путь на деревушку в 25 км от Тынды на ночлег, а конечный пункт — Якутск! Вызвал восхищение: не на подготовленных внедорожниках, не в межсезонье...а на велике. В одиночку», – написала девушка.

В социальных сетях амурчане пожелали путнику удачи, сообщает Amur.net.

12:04, 15.12.2017 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Жители Амурской области встретили на трассе велосипедиста-иностранца, добирающегося в Якутск

find this 31.12.2019, 02:22

I simply want to mention I'm very new to weblog and actually savored your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You surely have perfect writings. Thanks for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:27

Spot on with this write-up, I truly believe this site needs a great deal more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:15

You need to take part in a contest for one of the highest quality websites online. I'm going to recommend this site!

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:56

Greetings! Very useful advice in this particular post! It is the little changes that produce the most important changes. Thanks a lot for sharing!

Carlton Hartt 06.03.2020, 10:56

This page definitely has all of the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:22

Hi! I simply want to give you a huge thumbs up for your excellent information you've got here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

original site 10.03.2020, 08:57

I simply want to mention I'm very new to blogging and site-building and certainly loved your page. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You amazingly have wonderful article content. Appreciate it for revealing your blog site.

Onpassive Australia 13.03.2020, 08:38

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS