В наукограде Циолковский рядом с космодром «Восточный» через несколько лет будет жить до 30 тысяч человек

Губернатор Амурской области Александр Козлов поздравил жителей региона с удачным пуском ракеты-носителя «Союз-2.1а» с космодрома «Восточный», который был осуществлен в четверг.

«Мы гордимся, что космодром 21 века расположен в Амурской области. Для нас это не просто огромное достижение отечественной космонавтики, это новые отрасли экономики, новые форматы образования и профессионального обучения», — сказал А.Козлов, передал с места события корреспондент агентства «Интерфакс — Дальний Восток».

Он поблагодарил всех, кто причастен к подготовке и запуску с «Восточного».

«Сегодня второй раз наблюдал за тем, как стартует ракета. Скажу вам — это удивительное зрелище. Надеюсь, что дальше всё пройдёт в штатном режиме и космические аппараты будут доставлены на орбиту», — добавил глава региона.

Он также отметил, что благодаря космодрому «Восточный» в стране появился новый город на карте — Циолковский.

«Сейчас в нём живет уже 8 тыс. человек. По оценкам, через несколько лет в городе будет проживать до 30 тыс. человек. Амурская область — космическая — это не просто слоган. Это факт. И мы гордимся, что наш регион стал космической гаванью всей страны», — сказал А.Козлов.

08:45, 02.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В наукограде Циолковский рядом с космодром «Восточный» через несколько лет будет жить до 30 тысяч человек

check this link right here now 31.12.2019, 07:27

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and truly enjoyed your page. Most likely I’m likely to bookmark your site . You surely come with awesome article content. Thanks a bunch for sharing with us your web page.

Kenny Knknown 13.01.2020, 09:14

Great post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the good writing.

Paige Strassner 14.01.2020, 04:56

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am encountering problems with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

see post 18.01.2020, 03:04

I just want to say I am all new to blogging and site-building and definitely liked you're blog. Very likely I’m want to bookmark your website . You absolutely have impressive posts. Thanks for sharing with us your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:12

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am going through troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:02

You ought to be a part of a contest for one of the best blogs on the internet. I most certainly will highly recommend this website!

fichier qualifié 05.03.2020, 12:50

Hello there! I simply want to offer you a big thumbs up for your great info you've got here on this post. I'll be returning to your web site for more soon.

Edwin Almon 06.03.2020, 10:51

After checking out a handful of the blog articles on your web page, I seriously like your technique of writing a blog. I added it to my bookmark website list and will be checking back soon. Take a look at my website too and tell me how you feel.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:31

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanks.

Carmen Thiemann 08.03.2020, 10:15

A fascinating discussion is definitely worth comment. I do believe that you need to write more on this subject matter, it might not be a taboo subject but generally people don't talk about these issues. To the next! Cheers.

check my source 11.03.2020, 02:51

I simply want to say I am all new to blogs and truly enjoyed this website. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You really come with very good stories. Regards for revealing your blog site.

bare 15.03.2020, 09:55

Wonderful post! We will be linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

bare 15.03.2020, 14:13

Great web site you have here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS