Спасатели сняли с уступа скалы в Еврейской автономной области упавшего с вершины сопки ребёнка

Десятилетний мальчик выжил, сорвавшись с вершины сопки в Еврейской автономной области (ЕАО) и упав на небольшой уступ в скале.

Как сообщает пресс-служба МЧС области, двое детей играли в окрестностях Биробиджана, в какой-то момент 10-летний мальчик сорвался с вершины сопки Малая и упал на скалистый карниз. Его друг сразу же обратился за помощью к спасателям.

«Нас встретил юноша лет 13-14, указал место падения друга. Десятилетний мальчик лежал на высоте 15 метров от земли. Под ним был скалистый обрыв. Ребенок старался не двигаться, чтобы не сорваться вниз. Спуститься к нему было возможно лишь с вершины сопки Малой, то есть с открытой площадки, откуда и сорвался подросток», — приводятся в сообщении слова спасателя Михаила Королева.

Для спасения ребенка сотрудники МЧС соорудили на вершине сопки «базу», к которой прикрепили тросы.

М. Королев спустился к мальчику, зафиксировал шиной, бинтами и косынкой сломанную ногу, пристегнул его к себе. Когда ребенка подняли на вершину, его переложили на носилки и спустили по склону к машине скорой помощи.

13:46, 08.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Спасатели сняли с уступа скалы в Еврейской автономной области упавшего с вершины сопки ребёнка

learn this here now 31.12.2019, 02:18

I simply want to mention I am just beginner to weblog and definitely loved you're web blog. Most likely I’m want to bookmark your site . You really have great stories. With thanks for revealing your web page.

Thanh Schur 13.01.2020, 08:09

Great post! We will be linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

CrowdforApps 15.01.2020, 10:05

Hello there! This article could not be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I'll send this post to him. Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!

CrowdforThink 15.01.2020, 12:09

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Exactly where are your contact details though?

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:52

This is a good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise info… Thanks for sharing this one. A must read post!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:20

I was excited to uncover this web site. I want to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely loved every little bit of it and i also have you saved to fav to check out new information in your web site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 09:47

I blog often and I seriously thank you for your content. Your article has really peaked my interest. I'm going to bookmark your site and keep checking for new information about once per week. I opted in for your Feed too.

Kevin Tory 06.03.2020, 10:17

Good site you've got here... It’s hard to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

achat fichier email 07.03.2020, 06:08

I was able to find good advice from your blog articles.

Numbers Gunagan 08.03.2020, 13:26

I could not refrain from commenting. Very well written!

go to this site 10.03.2020, 11:18

I simply want to mention I am newbie to blogs and really savored your web site. Likely I’m going to bookmark your site . You amazingly come with exceptional articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS