В январе этого года 666 браков заключили в Приморье, а за 2017 год — почти 15700

666 браков заключено в ЗАГСах Приморья в январе 2018 года. Как рассказали в департаменте ЗАГС Приморского края, за первый месяц 2018 года выдано 1754 свидетельств о рождении.

«Увеличение числа зарегистрированных рождений за первый месяц 2018 года в сравнении с аналогичным периодом прошлого года отмечено в Арсеньеве, Артеме, Владивостоке, Дальнегорске, Находке, Партизанске, а также Анучинском, Кавалеровском, Кировском, Ольгинском, Пограничном, Пожарском, Хасанском, Черниговском и Шкотовском районах», – уточнили в ведомстве.

В семьях приморцев стали чаще рождаться третьи и последующие дети. Так, из общего числа детей, рождение которых зарегистрировано в 2017 году, 41,7 % являются первенцами, 38,4% – это вторые дети, 14,3% – третьи, 3,3% — четвертые.

«Кроме этого, в прошлом году в крае зарегистрировано рождение 239 двоен, 11 троен и одной пятерни – четырех мальчиков и одной девочки», – прокомментировали специалисты краевого ЗАГСа.

Уже в январе 2018 года в Приморье зарегистрировано 666 браков, а в прошлом году 15 697 приморских пар связали себя семейными узами.

В департаменте отметили, что в Приморском крае стабильно сохраняется положительный показатель превышения числа заключенных браков над разводами – в 1,7 раза.

Евгений Ковалев, пресс-служба администрации Приморья.

18:05, 09.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В январе этого года 666 браков заключили в Приморье, а за 2017 год — почти 15700

try here 31.12.2019, 06:58

I just want to mention I am new to blogging and definitely enjoyed this web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You surely come with really good stories. Kudos for revealing your web page.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:24

I'm extremely pleased to find this site. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely really liked every part of it and I have you book marked to see new stuff on your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:24

Good article. I will be dealing with some of these issues as well...

CrowdforThink 15.01.2020, 10:22

Great information. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have saved it for later!

Jon Linares 16.01.2020, 03:45

Good post! We will be linking to this particularly great content on our site. Keep up the great writing.

straight from the source 18.01.2020, 00:59

I just want to tell you that I'm all new to weblog and certainly liked this blog. Probably I’m going to bookmark your blog post . You actually come with outstanding articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:50

Everything is very open with a clear description of the challenges. It was really informative. Your website is useful. Thank you for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:08

That is a very good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise information… Thank you for sharing this one. A must read article!

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:57

Very good article. I will be experiencing a few of these issues as well...

Cassaundra Easterbrook 06.03.2020, 13:43

Everything is very open with a clear clarification of the challenges. It was really informative. Your site is very useful. Thank you for sharing!

fichier qualifié 07.03.2020, 03:15

After looking at a few of the blog posts on your website, I honestly like your technique of writing a blog. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and let me know what you think.

Josh Flegle 08.03.2020, 20:17

Having read this I believed it was really enlightening. I appreciate you spending some time and effort to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

a knockout post 10.03.2020, 05:29

I simply want to mention I'm newbie to blogging and site-building and truly enjoyed your web-site. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You definitely come with beneficial writings. Thanks a bunch for sharing your webpage.

GoFounders Samoa 13.03.2020, 11:25

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand why I can't subscribe to it. Is there anybody having the same RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS