На заводе «Звезда» в Приморье работник погиб из-за падения с высоты

Следователи проводят проверку по факту гибели рабочего на судостроительном заводе «Звезда» в Приморье, сообщил представитель краевого СУСК РФ.

«Рабочий выпал из буровой установки с высоты 3-4 метров и погиб. Предварительно установлено, что у него случился инфаркт. Следователи проводят проверку», — сказал собеседник.

Как сообщается, вечером врачи получили сигнал о лежащем мужчине без признаков жизни рядом с одним из цехов завода. Работники завода пояснили, что их коллега выпал из кабины крановой установки по неосторожности.

Тело погибшего 61-летнего рабочего было направлено на судебно-медицинскую экспертизу, в ходе которой будет установлена причина смерти. Устанавливаются обстоятельства и детали трагедии.

15:04, 14.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На заводе «Звезда» в Приморье работник погиб из-за падения с высоты

additional info 31.12.2019, 06:32

I just want to say I am just beginner to blogging and actually enjoyed this website. Likely I’m want to bookmark your blog post . You certainly come with fantastic articles. Cheers for revealing your web site.

Retha Vineyard 15.01.2020, 19:24

Saved as a favorite, I really like your website!

my link 18.01.2020, 03:23

I just want to tell you that I'm newbie to blogging and honestly loved you're web-site. Very likely I’m likely to bookmark your website . You absolutely have perfect posts. Regards for revealing your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:00

It’s hard to come by educated people on this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:38

I was more than happy to discover this web site. I need to to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you bookmarked to look at new things in your website.

achat fichier email 05.03.2020, 08:42

I’m impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that’s both educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something too few men and women are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my hunt for something relating to this.

achat fichier email 07.03.2020, 02:54

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody having identical RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks.

Lu Lamberto 09.03.2020, 02:56

Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing these details.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS