Глава сельхозпредприятия в Амурской области похитил 40 тонн сои

Уголовное дело возбуждено в отношении главы сельхозпредприятия в Амурской области, который подозревается в присвоении 40 тонн сои, сообщает пресс-служба регионального УМВД.

«Предварительно установлено, что в ноябре 2017 года общество с ограниченной ответственностью проводило уборку сои на арендуемых у сельхозпредприятия полях в Ивановском районе. Из-за поломки весов на зерновом дворе предприятия соя отгружалась после контрольного взвешивания бункера зерноуборочного комбайна», — говорится в сообщении.

По версии следствия, руководитель сельскохозяйственного проекта уменьшил итоговый средний вес бункера сои. В итоге образовались излишки в объеме 40 тонн сои, которые подозреваемый, пользуясь своим служебным положением, вывез и реализовал. Ущерб составил свыше 2,2 млн рублей.

Уголовное дело возбуждено по ч. 4 ст. 160 УК РФ (присвоение или растрата). В отношении подозреваемого избрана мера пресечения в виде домашнего ареста.

13:06, 19.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Глава сельхозпредприятия в Амурской области похитил 40 тонн сои

hardwood floor cleaning fayetteville nc 26.02.2020, 21:02

Very good write-up. I definitely appreciate this site. Keep writing!

Boxing results 27.02.2020, 05:36

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks.

Web Designing Course in Delhi 27.02.2020, 19:49

Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I am going to revisit yet again since I bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.

Mecca to Christ 28.02.2020, 07:04

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that will make the biggest changes. Many thanks for sharing!

scammer 29.02.2020, 04:43

I love it whenever people come together and share views. Great site, continue the good work.

classified ads free 29.02.2020, 05:42

Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read articles from other writers and use something from their web sites.

Printing Services London 29.02.2020, 07:24

Excellent article! We are linking to this great article on our site. Keep up the good writing.

elan townhouses 29.02.2020, 13:09

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:13

Very nice blog post. I absolutely love this website. Stick with it!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:11

I blog quite often and I truly appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I am going to book mark your blog and keep checking for new information about once per week. I opted in for your RSS feed too.

Jamel Spoon 06.03.2020, 16:49

Your style is very unique compared to other folks I have read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:25

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS