Сегодня ночью произошла авария на водоводе в посёлке Славянка Приморского края

В результате порыва водовода остановлена работа котельной в поселке Славянка Приморского края. Устранение аварии находится на контроле у вице-губернатора Приморья Гагика Захаряна.

 
Как сообщили в краевом департаменте по ЖКХ и топливным ресурсам, ночью 19 февраля произошёл порыв трубы водовода, из-за снижения давления в системе была остановлена котельная, обеспечивающая теплом посёлок.

«В настоящее время на месте порыва ведутся сварочные работы, которые планируется завершить сегодня вечером, после чего начнётся заполнение системы и запуск котельной», – уточнили в ведомстве, добавив, что тепло в дома посёлка появится к сегодняшней ночи.

Специалисты отметили, что на социально значимые объекты Славянки вода подвозится автоцистернами.

19:24, 19.02.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Сегодня ночью произошла авария на водоводе в посёлке Славянка Приморского края

go to this site 30.12.2019, 23:17

I just want to tell you that I am new to weblog and truly savored your page. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly come with incredible posts. Thank you for sharing your blog.

Rudolf Leiby 13.01.2020, 08:07

Your style is unique in comparison to other people I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this site.

Sherman Fossen 15.01.2020, 20:44

Everything is very open with a precise description of the issues. It was definitely informative. Your website is useful. Thank you for sharing!

website link 18.01.2020, 01:32

I just want to say I'm all new to blogging and site-building and definitely loved this web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You definitely have tremendous writings. Kudos for revealing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:30

Excellent post. I absolutely appreciate this website. Thanks!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:42

Great web site you have here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 07:25

I blog frequently and I genuinely appreciate your information. The article has really peaked my interest. I am going to take a note of your blog and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

Marry Weller 06.03.2020, 10:24

After I initially commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive four emails with the exact same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service? Thank you.

achat fichier email 07.03.2020, 04:22

I want to to thank you for this great read!! I definitely loved every bit of it. I have you book marked to look at new things you post…

Trisha Schoon 09.03.2020, 18:10

Great blog you've got here... It’s difficult to find quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS