Приморье примет участие во всероссийской акции «Будь здоров»

Региональный этап всероссийской акции «Будь здоров», приуроченной к Всемирному Дню здоровья, пройдет в Приморье с 3 по 8 апреля. В этом году девиз акции – «Здоровье для всех».

Как сообщили в департаменте здравоохранения, в рамках акции в крае пройдет ряд мероприятий, нацеленных на формирование у населения грамотного представления о здоровье, механизмах его поддержания, выработку необходимых навыков и умений по ведению здорового образа жизни.

«Это будет большая просветительская кампания. Например, наши специалисты будут готовы ответить на вопросы доступности и качества медицинской помощи. Волонтеры проведут тематические уроки по основам ЗОЖ. Для школьников организованы выставки рисунков “Здоров я – здоровая Россия”, конкурсы в игровом формате между командами по темам ЗОЖ и профилактика неинфекционных заболеваний и многое другое», – сообщили в краевом центре медицинской профилактики.

В субботу же, 7 апреля (во Всемирный день здоровья), специалисты Владивостокского клинико-диагностического центра приглашают жителей и гостей города на «Прогулку с врачом» по набережной Цесаревича. Традиционно оздоровительная прогулка, которая доступна всем, пройдет с 10:00 до 11:00 часов.

Врачи центра проведут мастер-классы по общеукрепляющей гимнастике, скандинавской ходьбе.

Организаторами акции «Будь здоров» выступают всероссийское общественное движение «Волонтёры – медики» Приморья при поддержке департамента здравоохранения края, сообщает пресс-служба администрации края.

15:38, 01.04.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Приморье примет участие во всероссийской акции «Будь здоров»

Rain Go Gutters Raleigh 26.02.2020, 05:06

Aw, this was a really nice post. Finding the time and actual effort to make a really good article… but what can I say… I hesitate a lot and never manage to get anything done.

Abbruch aus Lübeck 26.02.2020, 08:17

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the little changes that make the greatest changes. Thanks for sharing!

Site 26.02.2020, 11:45

I need to to thank you for this great read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I have you book marked to check out new stuff you post…

carpet cleaning companies fayetteville nc 26.02.2020, 20:08

I couldn’t resist commenting. Well written.

Emergency Locksmith Services 26.02.2020, 22:36

I really love your blog... Very nice colors & theme. Did you build this web site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own website and would love to find out where you got this from or what the theme is called. Thanks!

Boxing news 27.02.2020, 05:36

Spot on with this write-up, I honestly believe this website needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice!

Web Designing Course 27.02.2020, 20:38

Hello there! I could have sworn I’ve visited this website before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely delighted I came across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly.

tortured for Christ 28.02.2020, 06:06

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be interesting to read articles from other writers and use a little something from other web sites.

sucks 29.02.2020, 04:03

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who was doing a little research on this. And he actually bought me lunch because I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this topic here on your blog.

post ad free 29.02.2020, 06:33

Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read through articles from other authors and use something from other sites.

perfect binding london 29.02.2020, 07:51

Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I am going to return yet again since I book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

elan townhouses 29.02.2020, 13:46

Everything is very open with a precise description of the issues. It was really informative. Your site is extremely helpful. Thank you for sharing.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:17

You need to be a part of a contest for one of the finest websites online. I will recommend this website!

Mac Mccament 06.03.2020, 12:31

I was able to find good advice from your blog posts.

achat fichier email 07.03.2020, 01:03

I want to to thank you for this great read!! I certainly loved every bit of it. I have you book marked to look at new things you post…

Chelsey Lovinggood 09.03.2020, 13:04

Spot on with this write-up, I seriously feel this amazing site needs a lot more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the information.

check this link right here now 10.03.2020, 10:53

I just want to tell you that I'm newbie to blogs and absolutely liked your web-site. More than likely I’m going to bookmark your blog . You amazingly have terrific stories. Thanks for sharing with us your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS