Рядом с Благовещенском открыли «Партизанскую деревню»

На полигоне Дальневосточного высшего общевойскового командного училища, рядом с Благовещенском, открыли «Партизанскую деревню». Это военно-исторический комплекс, созданный по образу аналогичного «поселения» в парке «Патриот», находящегося в Подмосковье.

100 лет советской армии.jpg

Комплекс представляет собой собирательный образ партизанских деревень времен Великой Отечественной войны. Его проектированием и созданием занимались курсанты военно-исторического общества ДВОКУ.

Для удобства посетителей объекты выстроены в виде блиндажей, но убранство и утварь внутри них – воссозданы по фотографиям и воспоминаниям участников партизанского движения. В «Партизанской деревне» есть «штабной блиндаж», «Ленинская комната», «баня», спальные блиндажи и другие сооружения, позволяющие ощутить жизнь и быт партизанских отрядов военного времени, сообщает пресс-служба Восточного военного округа.

Одними из первых посетителей стали участники и гости всероссийских конкурсов «Танковый биатлон» и «Суворовский натиск», которые стартовали на полигоне ДВОКУ.

В будущем посещение комплекса планируется проводить в составе организованных групп в ходе военно-патриотических мероприятий.

15:03, 16.05.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Рядом с Благовещенском открыли «Партизанскую деревню»

original site 31.12.2019, 00:21

I just want to mention I am very new to blogging and really enjoyed your website. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You actually come with amazing articles and reviews. Many thanks for sharing your website.

Erna Traxler 14.01.2020, 02:23

When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment. Is there a means you can remove me from that service? Thanks a lot.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:46

Greetings! Very useful advice in this particular article! It's the little changes which will make the largest changes. Many thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:55

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!

fichier qualifié 05.03.2020, 09:55

Howdy, There's no doubt that your web site could be having browser compatibility problems. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Aside from that, excellent site!

Apryl Joeckel 06.03.2020, 14:17

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both educative and engaging, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is something which not enough folks are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my hunt for something regarding this.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:24

Howdy! This blog post could not be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will send this article to him. Pretty sure he will have a very good read. I appreciate you for sharing!

next 10.03.2020, 01:34

I simply want to mention I am all new to blogs and absolutely savored this web-site. Likely I’m want to bookmark your blog post . You amazingly have incredible well written articles. Thanks a lot for revealing your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS