Около четырёх тысяч человек заключили контракт о прохождении службы в Восточном военном округе

С начала текущего года уже около четырех тысяч человек заключили контракт о прохождении службы в соединениях и воинских частях Восточного военного округа, только в мае месяце стать профессиональными военнослужащими решили более 700 человек.

3

Половина заключивших контракт с Министерством обороны РФ приходится на военнослужащих по призыву, что указывает на популярность военной службы среди призывников, решивших продолжить военную карьеру. 
 
Наиболее активными являются граждане, проживающие в Республике Бурятия, Забайкальском и Приморском краях. 
 
Среди поступивших на военную службу по контракту в войска Восточного военного округа более 1,6 тысяч человек имеют высшее и средне-специальное образование. 
 
Наиболее востребованными специальностями являются водитель категории С, D, E и механик-водитель, на которые идут около половины всех подписавших контракт. 
 
Кандидаты имеют возможность выбрать из более 100 различных специальностей в общевойсковых объединениях, на Тихоокеанском флоте, а также в соединениях и воинских частях объединения ВВС и ПВО ВВО. 
 
В текущем году специалисты пунктов отбора граждан для войск Восточного военного округа планируют набрать более 9 тысяч военнослужащих по контракту, сообщает пресс-служба Восточного военного округа.

22:02, 05.06.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Около четырёх тысяч человек заключили контракт о прохождении службы в Восточном военном округе

important site 31.12.2019, 04:47

I simply want to say I am all new to weblog and seriously liked you're blog site. Likely I’m want to bookmark your blog . You really have really good articles. Thanks a lot for revealing your website page.

Karren Brumbley 13.01.2020, 08:34

Great site you have here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

Li Zummo 14.01.2020, 04:24

Saved as a favorite, I really like your web site!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:10

Excellent article. I will be going through a few of these issues as well...

CrowdforThink 15.01.2020, 11:33

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks.

click here now 18.01.2020, 03:24

I just want to tell you that I am very new to blogs and absolutely enjoyed you're web site. Very likely I’m going to bookmark your blog . You absolutely come with tremendous stories. Regards for revealing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:03

I really love your site... Pleasant colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal blog and want to learn where you got this from or what the theme is named. Kudos!

achat base de données b2c 05.03.2020, 09:11

Hi there! This post couldn’t be written much better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will send this article to him. Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!

Johnetta Mantini 06.03.2020, 16:59

Aw, this was an incredibly nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a really good article… but what can I say… I hesitate a lot and don't manage to get anything done.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:00

That is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read article.

Lala Shiminski 09.03.2020, 01:05

It’s difficult to find well-informed people for this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS