Предпринимателей Дальнего Востока приглашают к участию в XV выставке CISMEF

Ежегодная выставка малых и средних предприятий China International Small and Medium Enterprises Fair (CISMEF) пройдет с 10 по 13 октября 2018 года в китайском городе Гуанчжоу.

Мероприятие объединит представителей малого и среднего бизнеса в сфере медицины, строительства, нанотехнологий и других отраслях.

Выставка организована при поддержке правительства Китая, национального комитета по развитию и реформам КНР, государственной администрации по промышленности и торговле КНР и других организаций.

Участниками мероприятия станут китайские и зарубежные, в том числе российские, компании, а также представители профильных институтов развития, предпринимательских объединений, различных организаций поддержки малого и среднего бизнеса.

В этом году CISMEF предлагает участникам пять тысяч стендов, около тысячи из которых предназначены для презентации потенциала зарубежных компаний. Российским предприятиям стенды площадью девять квадратных метров со стандартной застройкой будут предоставлены бесплатно.

Среди профилей экспозиции – энергетика, медицина, строительство, пищевая и перерабатывающая промышленность, инновационные и нанотехнологии, машиностроение, химия и нефтехимия и другие.

Отметим, помимо выставки в рамках CISMEF также пройдут деловые мероприятия: форумы, семинары, круглые столы, в ходе которых представители государственной власти, ведущие китайские и зарубежных эксперты в области экономики, руководители компаний обсудят актуальные задачи развития малого и среднего бизнеса.

Более подробную информацию, как сообщает пресс-служба администрации Приморья, можно получить у главного эксперта-консультанта Российского агентства поддержки малого и среднего бизнеса Станислава Устинова по электронной почте ustinov@siora.ru или по телефону +7 (499) 143 73 32 (доб. 287).

14:08, 11.06.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Предпринимателей Дальнего Востока приглашают к участию в XV выставке CISMEF

Here 26.02.2020, 05:41

Good information. Lucky me I came across your blog by accident (stumbleupon). I've saved it for later.

Abbruch Abbruch 26.02.2020, 07:47

This is a topic which is close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?

This site 26.02.2020, 10:36

Very good article. I certainly love this website. Keep writing!

This Site 26.02.2020, 20:03

bookmarked!!, I like your blog.

Mobile Locksmith 26.02.2020, 22:50

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thanks for supplying this information.

Boxing results 27.02.2020, 05:15

I seriously love your blog... Very nice colors & theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own site and would love to learn where you got this from or what the theme is called. Kudos!

Evangelism 28.02.2020, 06:36

Aw, this was a really good post. Taking a few minutes and actual effort to generate a top notch article… but what can I say… I put things off a lot and never manage to get anything done.

classified 29.02.2020, 06:24

This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

Binding Services London 29.02.2020, 08:04

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the site is also very good.

townhouses in dubai 29.02.2020, 13:13

I needed to thank you for this good read!! I absolutely loved every bit of it. I have you saved as a favorite to look at new stuff you post…

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:33

You should be a part of a contest for one of the highest quality websites on the internet. I'm going to recommend this website!

achat fichier email 05.03.2020, 06:36

Excellent post. I absolutely appreciate this website. Keep it up!

Thurman Babers 06.03.2020, 17:49

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos.

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:06

Very good post. I will be going through a few of these issues as well...

Dirk Jacka 09.03.2020, 15:26

Hi there, I do think your blog may be having internet browser compatibility problems. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent blog!

Discover More 10.03.2020, 10:13

I just want to say I'm very new to blogs and honestly loved you're blog site. More than likely I’m going to bookmark your blog . You definitely have superb posts. Thanks a bunch for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS