Сегодня на Курилах произошло землетрясение

Подземный толчок силой 5,4 балла по шкале Рихтера зафиксирован на острове Парамушир. Землетрясение произошло 13 июня в 2.45 по московскому времени.

Как сообщает РИА «Новости» со ссылкой на дежурного сейсмостанции «Южно-Сахалинск», очаг землетрясения располагается в 73 километрах от Северо-Курильска в точке с координатами 50,3 градуса северной широты и 156,8 восточной долготы. Глубина толчка — 75 километров.

ГУ МЧС РФ по Сахалинской области сообщает, что жертв и разрушений в результате землетрясения нет. Ощутили его только жители Парамушира. На острове зафиксированы подземные толчки силой в 3−4 балла. 

Силы и средства спасателей находятся в полной готовности. Повторятся ли толчки — неизвестно. Сейсмическую обстановку контролирует региональный информационно-обрабатывающий центр Сахалинского филиала геофизической службы РАН.

14:06, 13.06.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Сегодня на Курилах произошло землетрясение

website here 31.12.2019, 01:22

I simply want to mention I'm very new to blogging and absolutely enjoyed you're web blog. Probably I’m going to bookmark your blog post . You really have beneficial articles. Thank you for sharing with us your website page.

Crystal Cawood 14.01.2020, 03:57

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:18

Your style is unique compared to other people I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this page.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:21

I would like to thank you for the efforts you've put in penning this site. I'm hoping to see the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own website now 😉

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:53

I'm pretty pleased to uncover this web site. I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely enjoyed every bit of it and i also have you bookmarked to see new things in your site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 06:53

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

Carlo Salonek 06.03.2020, 10:46

Spot on with this write-up, I truly believe this site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the info.

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:28

I was very pleased to find this site. I need to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely enjoyed every part of it and i also have you saved as a favorite to check out new stuff on your website.

Brendon Gooden 08.03.2020, 08:15

I need to to thank you for this fantastic read!! I absolutely loved every bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you post…

important link 10.03.2020, 12:58

I simply want to say I'm very new to weblog and truly savored this web-site. Very likely I’m going to bookmark your blog . You surely have great stories. Regards for sharing your blog.

Web Hosting 13.03.2020, 05:58

Howdy! I could have sworn I’ve visited this web site before but after going through some of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly happy I found it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS