В Хабаровске ни один школьник не получил сто баллов по математике на ЕГЭ

В краевой столице нет ни одного стобальника по математике. Таковы итоги единого государственного экзамена по предмету базового и профильного уровней в Хабаровске.

Максимальные 100 баллов по математике профильного уровня не удалось набрать ни одному школьнику. Только 96 баллов по результатам тестирования получил один ученик лицея инновационных технологий.

Математика базового уровня оценивалась по пятибалльной шкале. Как сообщили в управлении образования администрации города, для тех, кто не смог преодолеть минимальный порог для получения аттестата, пройдёт пересдача. Она назначена на 25 июня. Всего же тест по обязательному предмету писали 2,5 тысячи школьников, профильную математику выбрали около 1700 выпускников. 

Напомним, что три выпускника из Хабаровского края получили сто баллов на ЕГЭ по информатике.

А накануне почти 3,5 тысячи школьников края написали экзаменационную работу по самому популярному предмету — обществознанию, этот предмет не является обязательным, его сдают по собственному выбору, для поступления на гуманитарные специальности, сообщает, пресс-служба администрации Хабаровска.

18:13, 15.06.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → В Хабаровске ни один школьник не получил сто баллов по математике на ЕГЭ

travel 12.03.2020, 03:24

Howdy! I simply want to give you a huge thumbs up for the great info you've got here on this post. I am coming back to your site for more soon.

fence repair toronto 12.03.2020, 07:40

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Appreciate it!

Autentificare Procura in Londra 12.03.2020, 09:32

I need to to thank you for this very good read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you bookmarked to look at new stuff you post…

Apostille 12.03.2020, 14:30

I was able to find good advice from your articles.

Pamella Keeton 13.03.2020, 16:12

Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. It's always exciting to read content from other writers and practice something from other websites.

powerball site 13.03.2020, 22:39

I seriously love your site... Pleasant colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal website and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Thanks!

asus dns error in router 14.03.2020, 00:14

This is the perfect site for everyone who wishes to find out about this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been discussed for years. Excellent stuff, just wonderful.

chicken drumstick recipes 14.03.2020, 04:09

Very good post! We are linking to this particularly great article on our website. Keep up the good writing.

affordable search engine optimization 14.03.2020, 09:51

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am having difficulties with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

Netflix 14.03.2020, 22:57

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot join it. Is there anyone else having similar RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS