В Приморье родилась девочка весом почти шесть килограммов

Девочка с физическими показателями двухмесячного ребенка родилась в Приморье, сообщает пресс-служба администрации края.

«Необычная девочка появилась на свет в Приморье. Вес малышки 5 580 граммов и рост 61 сантиметр, что значительно превышает средние антропометрические показатели у новорожденных. В родильном доме №1 Владивостока, где приняли роды у 35-летей мамы, говорят, что таких „малышей“ уже считают крупными и относят к категории гигантов», — говорится в сообщении.

Девочку назвали Анной. По словам главного врача роддома №1 Виталия Мельникова, новорожденная по своим физическим показателям развития не уступает двухмесячному ребенку.

В роддоме отметили, что мама и дочка чувствуют себя хорошо и через несколько дней отправятся домой, где их ждут брат и сестра. В департаменте здравоохранения сообщили, что в Приморье ежегодно рождаются крупные малыши, но, по статистике, большинство «крепышей» – мальчики.

20:41, 19.06.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В Приморье родилась девочка весом почти шесть килограммов

read this 30.12.2019, 23:16

I simply want to tell you that I'm all new to weblog and truly enjoyed this blog site. Most likely I’m going to bookmark your blog . You surely have incredible writings. Cheers for sharing your web-site.

Ruthann Fizer 15.01.2020, 22:07

Very good article! We are linking to this particularly great content on our website. Keep up the good writing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:43

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t know why I cannot subscribe to it. Is there anybody else getting the same RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:19

Hello there! This article couldn’t be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thanks for sharing!

Nita Ariola 06.03.2020, 14:41

I’m amazed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something which not enough folks are speaking intelligently about. I am very happy that I came across this in my search for something relating to this.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:17

I really love your blog... Very nice colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own blog and would like to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Thanks!

Long Loretz 08.03.2020, 22:28

Excellent post! We will be linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing.

hop over to this website 10.03.2020, 01:57

I simply want to tell you that I am newbie to blogging and site-building and certainly loved you're page. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You definitely have incredible stories. Thank you for revealing your webpage.

GoFounders Papua New Guinea 13.03.2020, 11:46

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes which will make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS