Из-за ливня на Сахалине резко поднимется уровень воды в реках

Юг Сахалина оказался под влиянием циклона, который в ночь на воскресенье принес ливни, сообщает пресс-служба мэрии Южно-Сахалинска со ссылкой на управление Сахалингидрометслужбы.

«По информации синоптиков, днем в воскресенье в Южно-Сахалинске продолжился сильный дождь (30 мм и более). В результате чего к вечеру воскресенья и в последующие сутки на реках юга Сахалина ожидается резкий подъем уровня воды», — говорится в сообщении.

Городские власти призывают южносахалинцев соблюдать меры осторожности на время прохождения циклона, особенно внимательными советуют быть владельцам частных домов, проживающих вблизи поймы рек, а также предприятиям, расположенных в зонах риска.

Руководителям предприятий и организаций города рекомендовано «принять все необходимые действия по недопущению возникновения происшествий и сохранению имущества», сообщает «Интерфакс».

18:53, 15.07.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Из-за ливня на Сахалине резко поднимется уровень воды в реках

check this site out 31.12.2019, 01:48

I simply want to say I am new to blogging and site-building and honestly enjoyed your page. Very likely I’m going to bookmark your website . You absolutely have incredible articles and reviews. Regards for sharing your web page.

Jay Mccarney 14.01.2020, 04:21

I used to be able to find good advice from your content.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:01

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and also the rest of the website is also very good.

Gaylene Kines 15.01.2020, 20:42

I couldn’t resist commenting. Very well written!

my web 17.01.2020, 23:35

I simply want to say I'm very new to blogging and absolutely savored your blog site. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You absolutely have amazing stories. Kudos for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:26

You should be a part of a contest for one of the most useful sites online. I most certainly will recommend this blog!

achat fichier email 05.03.2020, 11:46

You are so cool! I do not suppose I've read through something like that before. So great to discover somebody with a few unique thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a bit of originality.

Lenard Herzfeld 06.03.2020, 13:32

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been doing a little homework on this. And he in fact bought me breakfast simply because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this subject here on your web site.

fichier qualifié 07.03.2020, 04:36

I blog quite often and I truly thank you for your content. Your article has truly peaked my interest. I will bookmark your website and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your Feed too.

Isiah Twaddle 09.03.2020, 13:55

I must thank you for the efforts you have put in writing this website. I am hoping to view the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now 😉

go to this web-site 10.03.2020, 23:53

I just want to tell you that I am newbie to blogs and truly loved you're web site. Very likely I’m likely to bookmark your website . You amazingly come with really good articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your website page.

Google 12.03.2020, 14:31

Hi there! This post could not be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I'll send this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS