В гордуме Владивостока среди членов «Единой России» сегодня Поклонской не оказалось. Фракция КПРФ покинула заседание

Сегодня состоялось очередное заседание Думы города Владивостока. Члены фракции КПРФ пришли на заседание в красных футболках с надписями «Против пенсионной реформы», «Хочу дожить до пенсии».

Таким образом они приглашали депутатов на митинг против пенсионной реформы, который состоится 28 июля на привокзальной площади Владивостока.

Депутат думы города от КПРФ Наталья Кочугова заметила, что фракция партии внесла в думу обращение о рассмотрении проекта закона о пенсиях в повестку дня еще 6 июля. Депутаты-коммунисты ожидали, что этот вопрос будет включен в повестку дня очередного заседания 26 июля, но этого не случилось.

И тогда при утверждении повестки дня руководитель фракции КПРФ Евгений Ляшенко предложил включить вопрос об отношении гордумы к предлагаемой правительством РФ пенсионной реформе. Как и следовало ожидать, большинство гордумы, состоящее из членов «Единой России», отклонило предложение коммуниста — среди членов партии власти в парламенте Владивостока не оказалось своей Поклонской, проголосовавшей в Госдуме РФ против пенсионной реформы.

В знак протеста фракция КПРФ в составе восьми человек покинула зал заседаний. На кворум их отсутствие не повлияло, и остальные 16 депутатов продолжили заседание Думы.

Хотя депутатам города от «Единой России» так или иначе придется смотреть в глаза своим избирателям, большинство которых категорично выступают против пенсионной реформы. 

13:08, 26.07.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В гордуме Владивостока среди членов «Единой России» сегодня Поклонской не оказалось. Фракция КПРФ покинула заседание

pl/sql diagram 09.03.2020, 20:25

An intriguing discussion is worth comment. There's no doubt that that you ought to publish more about this issue, it might not be a taboo matter but typically people don't discuss these issues. To the next! Cheers.

insulated plasterboard 09.03.2020, 23:02

I would like to thank you for the efforts you have put in penning this blog. I'm hoping to see the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own website now 😉

pop culture 10.03.2020, 04:44

bookmarked!!, I like your web site.

you could look here 10.03.2020, 11:22

I simply want to say I'm all new to blogging and site-building and really enjoyed this web site. Most likely I’m going to bookmark your site . You really come with good posts. With thanks for sharing your blog.

flight 12.03.2020, 04:27

I wanted to thank you for this fantastic read!! I definitely loved every bit of it. I have you saved as a favorite to look at new things you post…

toronto fences 12.03.2020, 08:24

Excellent web site you have got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

Autentificare Procura Londra 12.03.2020, 13:19

Your style is really unique in comparison to other people I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

Notary Ealing 12.03.2020, 17:34

Excellent post! We are linking to this particularly great content on our website. Keep up the good writing.

install driver and tp-link wireless utility 14.03.2020, 02:19

Good blog you have got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

beef rogan josh curry recipe 14.03.2020, 05:58

Having read this I believed it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

guest post requirements 14.03.2020, 07:49

Howdy, I believe your website could be having browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Aside from that, great blog.

local search engine marketing 14.03.2020, 12:12

That is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Short but very accurate info… Thank you for sharing this one. A must read article.

Netflix 14.03.2020, 20:23

Good site you have here... It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS