Туристическая инфраструктура Дальнего Востока пока слабая, заявил Медведев. Открыл Америку глава правительства РФ...

Туристическая инфраструктура регионов Дальнего Востока России пока слабая, необходимо принимать дополнительные решения для ее развития, считает премьер-министр РФ Дмитрий Медведев.

«Готовность туристической инфраструктуры, скажем прямо, пока слабая. На Камчатке сейчас пик туристического сезона, и практически все места в гостиницах заполнены», — сказал Медведев, выступая на заседании правительственной комиссии по вопросам социально-экономического развития Дальнего Востока и Байкальского региона.

Он отметил, что в связи с этим некоторым участникам совещания — тем, кто занимался его подготовкой, — пришлось ночевать в палатках.

«Хорошо, что люди едут — это признак того, что интерес к Дальнему Востоку стал очень высоким, но очевидно, что ситуация требует дополнительных решений», — добавил Медведев.

В июне Медведев подписал распоряжение о направлении на социальное развитие Дальнего Востока 54 миллиардов рублей в течение трех лет. Как сообщал премьер-министр, 21 миллиард должен поступить в бюджет девяти регионов уже в текущем году, сообщает РИА Новости.

15:45, 10.08.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Туристическая инфраструктура Дальнего Востока пока слабая, заявил Медведев. Открыл Америку глава правительства РФ...

Nanci Milanese 09.03.2020, 08:55

I would like to thank you for the efforts you've put in penning this website. I really hope to see the same high-grade blog posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own website now 😉

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 21:26

Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thanks for providing this information.

pir insulation 10.03.2020, 00:04

I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s equally educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something that not enough people are speaking intelligently about. I'm very happy I found this during my hunt for something regarding this.

reference 10.03.2020, 21:05

I just want to mention I am beginner to blogging and certainly savored you're web blog. Likely I’m planning to bookmark your site . You really come with exceptional stories. Thank you for revealing your website page.

rental 12.03.2020, 01:45

I absolutely love your website... Very nice colors & theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own website and would love to learn where you got this from or just what the theme is named. Appreciate it.

toronto fences 12.03.2020, 08:00

Great info. Lucky me I ran across your website by accident (stumbleupon). I have book marked it for later.

Notar in Londra 12.03.2020, 11:53

I must thank you for the efforts you've put in writing this site. I really hope to check out the same high-grade content by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own website now 😉

GoFounders New Zealand 13.03.2020, 08:12

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and the rest of the site is extremely good.

Ford Malaysia 13.03.2020, 15:35

I'm very pleased to find this web site. I wanted to thank you for your time for this particularly wonderful read!! I definitely savored every little bit of it and I have you saved to fav to see new information on your blog.

Salome Ponton 13.03.2020, 16:56

This is a topic that is close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?

korea powerball 13.03.2020, 21:52

This is a topic that's close to my heart... Best wishes! Exactly where can I find the contact details for questions?

asus router default password 13.03.2020, 23:37

Can I simply just say what a relief to find someone who truly understands what they're discussing on the web. You actually realize how to bring an issue to light and make it important. More people should check this out and understand this side of your story. It's surprising you aren't more popular since you certainly possess the gift.

ecommerce web development 14.03.2020, 11:30

Great information. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later.

Netflix 14.03.2020, 20:01

Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon everyday. It's always exciting to read through content from other authors and use a little something from their sites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS