По электронной визе иностранцев будут принимать ещё пять аэропортов Дальнего Востока

С 19 августа расширен механизм работы электронных виз на Дальнем Востоке — иностранцам 18 стран теперь можно лететь в Хабаровский край, на Сахалин, в Амурскую область, на Камчатку и Чукотку, передаёт корреспондент ИА REGNUM.

Для получения электронной визы работает специализированный сайт — подать заявку нужно за четыре дня до въезда. Механизм расширения действия электронных виз дал возможность иностранцам прибывать авиасообщением в аэропорты Петропавловска-Камчатского (Елизово), Благовещенска, Хабаровска (Новый), Южно-Сахалинска (Хомутово) и Анадыря (Угольный).

Закон начнёт действовать с 1 сентября 2018 года.

В последующем, по мере технической возможности, иностранцев по электронной визе будут принимать в аэропорту Магадана и Якутска, добавили в Минвостокразвитие.

Как сообщало ИА REGNUM, механизм выдачи электронных виз начал действовать в России в 2017 году. Внедрен и опробован на территории свободного порта Владивосток.

Зарубежные гости могли приехать по такой визе в Приморский край, на Камчатку и на Сахалин через 12 пунктов пропуска, только один из которых — аэропорт Кневичи (Владивосток), а остальные — автомобильные, железнодорожные и морские пункты.

18:09, 20.08.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → По электронной визе иностранцев будут принимать ещё пять аэропортов Дальнего Востока

Daniele Gayden 08.03.2020, 21:36

Greetings, I do believe your blog may be having browser compatibility issues. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, great blog!

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 20:23

I really love your site... Very nice colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m trying to create my own personal site and would love to learn where you got this from or just what the theme is named. Kudos.

cladding systems 09.03.2020, 23:00

You need to take part in a contest for one of the finest blogs on the net. I will recommend this website!

live music 10.03.2020, 03:31

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Cheers!

hotel 12.03.2020, 04:07

Hello there, There's no doubt that your web site could be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Aside from that, wonderful website.

toronto decks 12.03.2020, 07:16

This page certainly has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

Notar Public Londra 12.03.2020, 09:11

That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise information… Thanks for sharing this one. A must read article!

Legalisation 12.03.2020, 15:41

Hello there! This article couldn’t be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will forward this post to him. Fairly certain he will have a great read. Many thanks for sharing!

Suzuki Malaysia 13.03.2020, 13:05

Excellent article. I am going through a few of these issues as well...

powerball game 13.03.2020, 20:20

Great article. I will be experiencing many of these issues as well...

how to setup linksys router wrt1900ac 13.03.2020, 23:45

Very good post! We are linking to this great post on our site. Keep up the great writing.

baked chicken 14.03.2020, 05:27

You ought to be a part of a contest for one of the finest blogs on the net. I most certainly will recommend this site!

quality guest post services 14.03.2020, 07:59

This is a topic which is near to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

best website design company 14.03.2020, 12:24

Good article! We will be linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

Netflix 14.03.2020, 21:34

Aw, this was a very good post. Taking a few minutes and actual effort to generate a good article… but what can I say… I hesitate a lot and never manage to get nearly anything done.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS