На учении в Охотском море корабли Тихоокеанского флота поразили цели крылатыми ракетами

Корабли и береговые ракетные комплексы «Бал» Тихоокеанского флота (ТОФ) поразили крылатыми ракетами мишени на учении в Охотском море.

Об этом сообщил начальник отдела информационного обеспечения пресс-службы ВВО по Тихоокеанскому флоту капитан второго ранга Николай Воскресенский.

"В ходе зачетного тактического учения группировок сил Тихоокеанского флота, которые проходят в акватории Охотского моря, эскадренный миноносец «Быстрый» и катерная ударная группа в составе двух ракетных катеров нанесли удар крылатыми ракетами по кораблям — мишеням. Совместно с кораблями из позиционных районов на побережье пуски крылатых ракет провели береговые ракетные комплексы «Бал», — сказал он.

По словам Воскресенского, ракеты «Москит» и «Уран» поразили цель на дистанции более 100 километров.

18:05, 01.09.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → На учении в Охотском море корабли Тихоокеанского флота поразили цели крылатыми ракетами

see it here 31.12.2019, 04:40

I simply want to say I'm beginner to blogging and truly loved your web-site. Probably I’m likely to bookmark your blog . You definitely have tremendous articles and reviews. Kudos for sharing with us your webpage.

Gena Sharpless 13.01.2020, 08:19

Excellent blog you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I really appreciate individuals like you! Take care!!

Mariana Rheault 16.01.2020, 00:01

Hello there! This post could not be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I will send this post to him. Fairly certain he will have a great read. Thank you for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:43

Great blog you have here... It’s difficult to find excellent writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:08

Hi! I could have sworn I’ve visited this blog before but after looking at a few of the posts I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly delighted I found it and I’ll be book-marking it and checking back often!

Robbie Presa 06.03.2020, 14:26

It’s difficult to find well-informed people for this topic, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:06

Your style is unique in comparison to other folks I have read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.

Mike Hennemann 09.03.2020, 10:46

This website really has all the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS