КХЛ: прямо наваждение какое-то — хабаровский «Амур» и «Адмирал» из Владивостока опять проиграли на выезде с одинаковым счётом

Хабаровский хоккейный клуб «Амур» проиграл «Сочи» в гостевом матче регулярного чемпионата Континентальной хоккейной лиги (КХЛ).

Встреча двух коллективов, проходившая в Сочи, завершилась со счетом 4:1 в пользу хозяев льда (1:0, 3:0, 1:0).

Голы:

1:0 – 2 Розен (Йокипакка)
2:0 – 31 Йокипакка (Старков)
3:0 – 33 Бочаров (Розен, Щитов)
4:0 – 38 Розен (Йокипакка, Щитов)
4:1 – 54 Кондратьев (Пьянов, Потехин)

Для «Амура» это поражение стало третьим подряд с начала регулярного чемпионата. 

Другая дальневосточная команда — владивостокский хоккейный клуб «Адмирал» — проиграл финскому «Йокериту» в гостевом матче регулярного чемпионата Континентальной хоккейной лиги.

Встреча двух коллективов, проходившая в Хельсинки, завершилась со счетом 4:1 в пользу хозяев льда (2:1, 2:0, 0:0).

Голы:

1:0 – 2 Ниеми (Анттила)
1:1 – 4 Дьяков (Стрельцов, Стрельцов)
2:1 – 13 Плэтт (О’Нил)
3:1 – 25 Йенсен (Леписто)
4:1 – 29 Маннинен (Леписто)

«Адмирал» потерпел второе поражение подряд. В активе команды после трех матчей два очка. Напомним, до этого дальневосточные команды также проиграли выездные матчи с одинаковым счетом — 1 : 3

Теперь «Амур» в Хабаровске примет 12 сентября владивостокский «Адмирал», который уже завтра сыграет на выезде с «Автомобилистом».

09:48, 08.09.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → КХЛ: прямо наваждение какое-то — хабаровский «Амур» и «Адмирал» из Владивостока опять проиграли на выезде с одинаковым счётом

click here now 31.12.2019, 03:17

I just want to say I am just new to blogging and really enjoyed your blog. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You surely have exceptional article content. With thanks for sharing your blog.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:32

Very good post! We are linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing.

Kristle Harshfield 16.01.2020, 01:45

Very nice write-up. I absolutely love this website. Stick with it!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:26

Having read this I thought it was really informative. I appreciate you spending some time and effort to put this article together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:07

This is the perfect web site for everyone who hopes to understand this topic. You understand so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject that has been written about for a long time. Excellent stuff, just excellent.

achat base de données b2b 05.03.2020, 11:41

That is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Short but very accurate info… Thanks for sharing this one. A must read article.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:06

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody having identical RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

Audry Hollembaek 08.03.2020, 18:27

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the website is really good.

our website 09.03.2020, 23:56

I just want to mention I'm beginner to blogging and site-building and honestly savored you're website. Likely I’m likely to bookmark your blog . You really come with exceptional well written articles. Many thanks for sharing with us your website.

Auto Responder 13.03.2020, 06:40

Great site you have here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS