Магаданские косторезы примут участие во всероссийской выставке

Произведения косторезов территории украсят всероссийский вернисаж. Так решили художники, которые провели выставку на Камчатке, по окончании большого зонального вернисажа авторов Дальнего Востока, пишет «Магаданская правда».

Жюри Академии художеств России единогласно признало произведения граверов и резчиков Магаданской области лучшими по региону. 

Творения наших земляков заслужили почетное право экспонироваться на вернисаже, который пройдет в начале будущего года в Москве, в Центральном Доме художника. 

Выставку украсят композиции Виктора Вихлянцева, Андрея Дикарева, Андрея Комарова, Владимира Похилюка, Валентина Шешукова, Игоря Корченкова, Алексея Вербицкого, Вадима Московченко и Светланы Логуновой.

10:01, 27.09.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Магаданские косторезы примут участие во всероссийской выставке

try this web-site 31.12.2019, 00:39

I simply want to mention I am beginner to blogs and actually loved you're website. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You amazingly have exceptional stories. Thanks a lot for sharing with us your web site.

Freddy Schlette 13.01.2020, 09:22

I like looking through a post that will make men and women think. Also, many thanks for permitting me to comment.

Elvina Santrmire 15.01.2020, 22:36

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that make the most significant changes. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:39

I'm more than happy to find this site. I want to to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely liked every little bit of it and I have you book marked to see new stuff in your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:42

You're so interesting! I do not think I've read anything like that before. So great to discover someone with a few unique thoughts on this subject matter. Seriously... thanks for starting this up. This web site is one thing that's needed on the internet, someone with a little originality.

fichier qualifié 05.03.2020, 09:13

I love it when individuals get together and share opinions. Great blog, stick with it!

Rod Fenimore 06.03.2020, 13:15

Great post! We are linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

Trent Dalke 09.03.2020, 09:05

Spot on with this write-up, I seriously think this site needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the information.

Get the facts 10.03.2020, 03:25

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and site-building and really savored this web site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You surely have exceptional writings. Regards for revealing your blog site.

bare 15.03.2020, 16:11

Having read this I believed it was really enlightening. I appreciate you finding the time and energy to put this short article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS