КХЛ: сегодня «Адмирал» дома проиграл «Автомобилисту» — 3:5

Владивостокский хоккейный клуб «Адмирал» проиграл екатеринбургскому «Автомобилисту» в домашнем матче регулярного чемпионата Континентальной хоккейной лиги (КХЛ).

Матч, проходивший во Владивостоке и собравший всего 2553 зрителей, завершился со счетом 5:3 в пользу гостей, которые выиграли второй (2:1) и третий (1:0) периоды. В первом соперники забили по два гола.

Голы:

1:0 — 3‘ Вихарев (Королев, Бутузов)
1:1 — 11‘ Лямин (Грачев, Чесалин) — в большинстве
1:2 — 11‘ Голышев
2:2 — 18‘ Вихарев (Таталин)
2:3 — 21‘ Да Коста (Доус, Вишневский)
2:4 — 22‘ Крикунов (Вишневский)
3:4 — 39‘ А. Стрельцов (В. Стрельцов, Черников)
3:5 — 60‘ Литовченко — в пустые ворота, в меньшинстве

«Адмирал» проводил всего четвертый домашний матч в этом сезоне. Для сравнения, на выезде команда сыграла уже девять встреч.

Набрав в 13 матчах 8 очков, «Адмирал» занимает 11-е место в турнирной таблице Восточной конференции. «Автомобилист» идет на первом месте (26 очков после 13 матчей). 

5 октября «Адмирал» примет магнитогорский «Металлург».

22:25, 03.10.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → КХЛ: сегодня «Адмирал» дома проиграл «Автомобилисту» — 3:5

pop over to this website 31.12.2019, 01:24

I simply want to tell you that I am beginner to blogs and actually savored you're web-site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with superb articles and reviews. Cheers for sharing your blog site.

Anika Billett 13.01.2020, 09:30

Howdy! This post could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will send this post to him. Pretty sure he will have a very good read. Thanks for sharing!

Jonas Linan 14.01.2020, 05:31

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I'm hoping to see the same high-grade content from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal blog now 😉

Love Irrigation 14.01.2020, 09:10

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks a lot.

achat fichier email 05.03.2020, 11:32

Hello there! This post couldn’t be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to send this post to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!

Miquel Emberley 06.03.2020, 15:09

I was able to find good advice from your blog posts.

achat fichier email 07.03.2020, 00:21

I want to to thank you for this very good read!! I absolutely loved every bit of it. I have you book-marked to look at new things you post…

Raphael Fugatt 09.03.2020, 04:43

After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment. There has to be a means you are able to remove me from that service? Appreciate it.

next 10.03.2020, 07:01

I simply want to say I am just new to blogs and seriously savored your website. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You definitely come with fabulous well written articles. Thanks a lot for revealing your blog site.

Facebook adds 13.03.2020, 06:10

A motivating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you should write more on this subject matter, it may not be a taboo matter but generally people do not discuss such issues. To the next! Many thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS