Несостоявшийся губернатор Приморья Андрей Тарасенко теперь занят повышением престижа профессий флотских специалистов

Заместитель руководителя Федерального агентства морского и речного флота Андрей Тарасенко ознакомился с состоянием образовательного процесса в Государственном университете морского и речного флота имени адмирала С.О. Макарова и проинспектировал реализацию основных проектов отраслевого вуза.

А. Тарасенко посетил учебные площадки вуза, встретился с руководством и преподавателями, курсантами, осмотрел аудитории, лаборатории, тренажеры и другое оборудование университета, экспозицию музея, сообщает пресс-служба Росморречфлота.

По итогам посещения, он выразил удовлетворение состоянием дел, плановостью подходов в работе руководства и трудового коллектива университета. На встрече с учёным советом, профессорско-преподавательским составом и курсантами старших курсов А. Тарасенко обозначил свою задачу, как оказание помощи всестороннему развитию ведомственного образования и повышению кадрового потенциала вуза, усилению инновационных методов подготовки специалистов, и как следствие, повышению престижа специалистов отрасли.

Вместе с тем, он высказал мнение о необходимости увеличения темпов строительства объектов второго этапа реконструкции учебного городка № 2.

15:47, 04.11.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Несостоявшийся губернатор Приморья Андрей Тарасенко теперь занят повышением престижа профессий флотских специалистов

site web 31.12.2019, 03:43

I simply want to mention I am just new to blogging and absolutely loved this website. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You definitely come with incredible posts. Bless you for revealing your web site.

Fabiola Thielemier 14.01.2020, 05:41

Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:49

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t know why I cannot join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:53

Everything is very open with a very clear clarification of the challenges. It was truly informative. Your website is extremely helpful. Thank you for sharing!

Beaulah Rayas 15.01.2020, 20:29

I’m amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s equally educative and amusing, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The problem is an issue that too few men and women are speaking intelligently about. I'm very happy that I came across this in my hunt for something relating to this.

Katharine Plaxico 16.01.2020, 01:36

Spot on with this write-up, I actually believe that this amazing site needs much more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the advice.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:00

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:56

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

Keenan Argetsinger 06.03.2020, 17:41

After looking over a number of the blog articles on your web site, I truly like your way of blogging. I saved it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and let me know your opinion.

fichier qualifié 07.03.2020, 01:47

Spot on with this write-up, I honestly think this website needs far more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the information.

Shandi Bosques 09.03.2020, 11:59

After I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you are able to remove me from that service? Thanks.

More Bonuses 10.03.2020, 03:06

I just want to say I am newbie to weblog and certainly enjoyed this web blog. Most likely I’m likely to bookmark your site . You surely have amazing well written articles. Regards for sharing with us your blog.

onpassive founders 13.03.2020, 07:03

This excellent website definitely has all the information I needed concerning this subject and didn’t know who to ask.

bare 15.03.2020, 06:55

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Many thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS