Сахалинский теплоход «Игорь Фархутдинов» отправится на ремонт в Китай

Министерство транспорта и дорожного хозяйства Сахалинской области прорабатывает вопрос о постановке на морскую линию дополнительного пассажирского судна.

В период с 7 ноября по 17 декабря 2018 года теплоход «Игорь Фархутдинов», который осуществляет регулярные рейсы между Корсаковым и Курильскими островами – Итурупом, Кунаширом и Шикотаном, пройдет плановое техническое обслуживание. На это время курсировать по маршруту будет привлеченное дополнительное транспортное средство.

— Перевозчик и судно будут определены после 6 ноября, когда станут известны результаты отбора. Отмечу, что в осенне-зимний период теплоход «Игорь Фархутдинов» традиционно загружен лишь на треть, поэтому именно в это время проводится его плановый ремонт, — отметил исполняющий обязанности министра транспорта и дорожного хозяйства области Эдуард Ри.

Расписание движения дополнительного пассажирского судна будет опубликовано на официальном сайте регионального министерства транспорта и дорожного хозяйства.

Кроме того, авиакомпания «Аврора» приняла решение об использовании на курильском направлении самолетов большей вместимости. Это позволит увеличить провозную емкость и сохранить транспортную доступность Курильских островов, передает пресс-служба правительства Сахалинской области.

19:16, 05.11.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Сахалинский теплоход «Игорь Фархутдинов» отправится на ремонт в Китай

website link 31.12.2019, 04:34

I simply want to tell you that I am new to blogging and absolutely savored this page. More than likely I’m want to bookmark your website . You surely come with great well written articles. Thanks a lot for sharing with us your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:23

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Cheers.

Saul Rominger 16.01.2020, 03:38

Everything is very open with a very clear clarification of the challenges. It was truly informative. Your site is very helpful. Thank you for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:07

It’s hard to find knowledgeable people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:23

When I originally commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Is there an easy method you are able to remove me from that service? Appreciate it.

achat fichier email 05.03.2020, 14:27

It’s hard to come by experienced people in this particular subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Niesha Bockoven 06.03.2020, 11:55

You ought to be a part of a contest for one of the highest quality websites on the net. I'm going to highly recommend this site!

Aleshia Simerson 09.03.2020, 11:36

This is a topic that's near to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

go to my blog 10.03.2020, 08:44

I simply want to say I am just all new to blogging and site-building and honestly loved this blog site. Most likely I’m want to bookmark your blog post . You amazingly come with perfect posts. Bless you for sharing with us your webpage.

gofounders review 13.03.2020, 09:30

Hi there! This article couldn’t be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to forward this article to him. Pretty sure he will have a very good read. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS