30-летний уроженец Хабаровского края Валентин Коновалов выиграл выборы губернатора Хакасии

В Хакасии на втором туре губернаторских выборов после обработки более 97% бюллетеней кандидат от КПРФ Валентин Коновалов набрал 57,55% голосов.

Напомним, Валентин Коновалов родился 30 ноября 1987 года в городе Охотске Хабаровского края. Является первым секретарем комитета Хакасского регионального отделения КПРФ.

Он был единственным кандидатом, так как все его соперники снялись со второго тура выборов до голосования. Для победы ему нужно было набрать 50% + 1 голос. Заместитель главы ЦИК Николай Булаев рассказал, что проверяется информация о нарушениях во время выборов, в частности, о подвозе избирателей и о двойном голосовании. По его словам, подтверждения сообщениям о нарушениях в настоящее время нет. По предварительным данным, явка была довольно высокой и составила 41%. После закрытия избирательных участков Коновалов провел небольшую пресс-конференцию у себя в штабе.

— Нет ощущения эйфории, есть ощущение, что предстоит большая работа, с которой при поддержке населения Хакасии, думаю, мы справимся, — подчеркнул он.

11:01, 12.11.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → 30-летний уроженец Хабаровского края Валентин Коновалов выиграл выборы губернатора Хакасии

Wm Eskin 09.03.2020, 13:07

Hello, I do believe your web site could possibly be having internet browser compatibility issues. When I look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, wonderful site!

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 21:28

Right here is the right website for everyone who really wants to find out about this topic. You know so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject that's been discussed for many years. Wonderful stuff, just excellent.

podcast 10.03.2020, 04:23

Spot on with this write-up, I truly think this amazing site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the info!

explanation 10.03.2020, 08:30

I just want to tell you that I'm new to blogging and seriously enjoyed you're blog site. Probably I’m want to bookmark your blog post . You certainly have really good posts. Thanks a lot for sharing your blog.

toronto custom gates 12.03.2020, 09:01

Everyone loves it when individuals get together and share ideas. Great website, keep it up!

Notar Public in Londra 12.03.2020, 12:17

Good blog you have here... It’s difficult to find high quality writing like yours these days. I really appreciate people like you! Take care!!

Notary Ealing 12.03.2020, 14:42

This is the right site for everyone who wants to find out about this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a new spin on a topic which has been discussed for decades. Excellent stuff, just wonderful.

powerball site 13.03.2020, 20:55

Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanks.

best dinner recipes 14.03.2020, 05:57

Everything is very open with a clear explanation of the challenges. It was really informative. Your website is extremely helpful. Thank you for sharing!

guest post nofollow 14.03.2020, 06:41

Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for providing this info.

design web design 14.03.2020, 10:54

I enjoy reading through an article that can make people think. Also, many thanks for allowing for me to comment.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS