Отряд кораблей Тихоокеанского флота РФ прибыл в Бруней

Отряд кораблей Тихоокеанского флота (ТОФ) в составе ракетного крейсера (ГРКР) «Варяг», большого противолодочного корабля (БПК) «Адмирал Пантелеев» и большого морского танкера «Борис Бутома» прибыл в брунейский порт Муара, сообщили «Интерфаксу» в пресс-службе Восточного военного округа (ВВО) по ТОФ.

«Отряд (...) в соответствие с планом дальнего похода совершил деловой заход в порт Муара (Бруней). (...) После церемонии торжественной встречи командование отряда кораблей нанесет визит вежливости администрации городского порта», — говорится в сообщении.

По данным пресс-службы, в воскресенье на борту крейсера «Варяг» прошло рабочее совещание по вопросам материально-технического обеспечения отряда в период стоянки.

Планируется, что визит в Бруней завершится 23 ноября.

11:03, 19.11.2018 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Отряд кораблей Тихоокеанского флота РФ прибыл в Бруней

a knockout post 30.12.2019, 23:01

I simply want to say I am newbie to weblog and really liked your blog. Probably I’m want to bookmark your blog post . You really come with exceptional article content. Appreciate it for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:59

Hello there, I do think your website may be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, excellent website!

Ed Pross 15.01.2020, 23:47

I was excited to discover this great site. I wanted to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely enjoyed every bit of it and I have you book marked to check out new stuff in your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:16

Everything is very open with a clear description of the challenges. It was definitely informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:15

Excellent post. I absolutely love this website. Keep it up!

achat base de données b2b 05.03.2020, 07:22

I want to to thank you for this great read!! I definitely loved every bit of it. I have got you book marked to look at new stuff you post…

Jesus Vasile 06.03.2020, 10:02

You are so awesome! I do not suppose I have read through something like that before. So good to find someone with unique thoughts on this topic. Seriously... thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

Alyse Winesickle 08.03.2020, 12:20

It’s hard to come by educated people about this subject, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

next 10.03.2020, 12:55

I just want to tell you that I am just new to blogging and really enjoyed your blog site. Very likely I’m planning to bookmark your website . You definitely come with superb posts. Thanks a lot for revealing your web page.

bare 15.03.2020, 06:38

Great post. I am dealing with some of these issues as well...

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS